צרכנות

בודקי תוכנה QA מה זה אומר?

תמיד חלמתם שתהיה לכם קריירה מתגמלת בעולם ההייטק? עליכם לדעת כי יש מספר תפקידים שיכולים להכניס אתכם בקלות יחסית לעולם הזה. כל מי שבחן לאחרונה את התפקידים השונים בוודאי שמע על בודקי תוכנה QA. בכל מקום כמעט ניתן לשמוע על כך שמחפשים אחר אנשים שמתמחים בתחום הזה. אז זה אומר להיות בודק תוכנה באחת מחברות ההייטק המובילות? בכל פעם שאתם רואים כי דרוש בודק תוכנה עליכם להיכנס למאמר הבא על מנת לקרוא על התפקיד. כך תוכלו לעשות בחירה שתהיו שלמים איתה גם כאשר מסתכלים קדימה.

 

מה תפקידו של בודק תוכנה?

ראיתם מודעה של דרושים QA? מאוד יכול להיות כי התפקיד הזה הוא התפקיד הבא שלכם. אך לפני כן יהיה עליכם לנסות להבין מהי המשמעות של התפקיד הזה. בודקי תוכנה הם אנשי מקצוע שהתפקיד שלהם לבחון את התוכנות השונות. לוודא כי כל תוכנה רצה כמו שצריך, וכמובן לאתר בעיות שונות שעשויות להופיע בפני הלקוחות. כל זאת מתוך שאיפה להוציא תוכנות מושלמות החוצה. כאלה שיהיו חפות מטעויות וכאלה שלא יהיו בהן בעיות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

 

איך מגיעים לתפקיד הנחשק הזה?

כיום במודעות דרושים הייטק הביקוש לבודקי תוכנה איכותיים. כל חברת הייטק מחפשת אחר בודקי תוכנה שיספקו את התמורה הכי גבוהה. אך על מנת להגיע לתפקיד הזה ישנו צורך להגיע עם ההכשרה הדרושה. קיימים לא מעט קורסים שמכשירים במסגרתם בודקי תוכנה איכותיים. בנוסף ישנם כאלה שמגיעים לתפקיד הזה לאחר שהם לבדו תכנות בצורה כזאת או אחרת. בסופו של יום על מנת להיות בודקי תוכנה ישנו צורך להגיע עם ניסיון קודם.

 

מדוע כדאי להיות בודק תוכנה?

ראיתם כי דרוש בודק תוכנה? עוד לפני שתקפצו על המציאה, בוודאי תרצו להבין מהם היתרונות של התפקיד הזה. הרי לא מספיק רק להגיד כי מדובר על תפקיד נחשק מאוד עם ביקוש גבוה. אז רגע לפני שתחפשו מקומות שבהם דרושים QA החלטנו להציג בפניכם את היתרונות של התפקיד.

  • היתרון הכי בולט הוא שתהיה לכם אפשרות להשתלב בתחום ההייטק. מדובר על תחום מבוקש מאוד, כזה שיכול לפתח בפניכם עוד דלתות בעתיד. עבודה בהייטק היא שונה מאוד מעבודה בכל תחום אחר ובכל מקום אחר. כך שאתם צריכים להתייחס לזה בדיוק בצורה הזאת.
  • בודקי תוכנה מרוויחים לא מעט, ולכן זה גורם לכך שלא מעט אנשים רוצים להגיע לתפקיד הזה. בשונה ממשכורת בתחום אחרים כאן מדובר על תחום מתגמל מאוד. בדומה לכל תפקיד אחר שקשור במידה כזאת או אחרת לעולם ההייטק.
  • אינכם נדרשים לסיים לימודי תואר על מנת לעסוק בתחום הזה. יש אפשרות לעבור קורס קצר יחסית על מנת שתהיה לכם את ההכשרה הדרושה. לאחר מכן תוכלו לפנות לחברות שונות שמחפשות אחר בודקי תוכנה איכותיים לצרף אליהן.

 

Back to top button