חדשות הארץמבזקים

ירושלים: אירוע קבלת הפנים המסורתי לראשי כלל העדות והדתות

ראש העיר ירושלים, משה ליאון ורעייתו סתוית, ערכו הערב (שלישי) קבלת פנים לשנה האזרחית החדשה באירוע קבלת הפנים המסורתי לראשי כלל העדות והדתות בירושלים והסגל הדיפלומטי, באולם מועצת העיר ירושלים. בפתיחת הטקס נשא דברים ראש העיר, משה ליאון, ואחריו נשאו דברים גם הרב הראשי לירושלים – הרב שלמה עמר, נציג הקהילה הדיפלומטית ושגריר גאורגיה – לאשה ז'ווניה, נציג האוכלוסייה הנוצרית בירושלים, הפטריארך היווני האורתודוכסי תיאופילוס השלישי ומוכתר עיסוויה – עומר עטיה.

צילום: ארנון בוסאני

באירוע החגיגי השתתפו מנכ"ל עיריית ירושלים איציק לארי, חברי הנהלת העיר וחברי מועצת העיר, עשרות אנשי דת, לצד מוכתרים ובכירי העדות השונות ודיפלומטים וקונסולים ממדינות שונות.

צילום: ארנון בוסאני

ראש העיר ירושלים, משה ליאון, בירך את האורחים ואמר בפתח נאומו: "שנים ארוכות ירושלים הייתה עיר של משוררים, אמנים, של אנשים מתפללים, של אנשים חולמים. אנחנו רוצים שירושלים תהיה לא רק עיר של אמונה והשראה, אלא עיר של הזדמנויות. עיר שלצעירים ולצעירות שלה, מכל המגזרים והאמונות, יש בה עתיד." עוד אמר ליאון כי: " אנחנו בעיריית ירושלים, פועלים כדי שירושלים תהיה מקום שבו מגשימים חלומות. בשנים האחרונות אנחנו מזרימים דם חדש לתוך העורקים העתיקים של ירושלים. אנחנו משלבים חדשנות, בנייה, פיתוח, והיי-טק, כאן בירושלים. בחזון שלי, ירושלים תהיה בירת ההייטק ובירת החדשנות של ישראל. זה תלוי רק בנו."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: ארנון בוסאני

בהמשך אמר ליאון: "החזון שלי זו ירושלים מאוחדת, לא רק בדיבורים אלא גם במעשים. אנחנו משקיעים המון מאמצים ותקציבי עתק בתחום של פיתוח ותיירות. אין לי ספק שלולא הקורונה היינו שוברים שיאים של תיירות בירושלים. הקורונה השפיעה קשה על הכלכלה, אבל אני בטוח שכולנו נתגבר במהרה…אני אדם מאמין. כולנו מאמינים בקדושת החיים, אנחנו צועדים באותה הדרך ויש לנו את אותה המטרה. עבורי אתם חלק בלתי נפרד מכל העשייה הזו. המאבק הוא נגד אלה שלא מאמינים בקדושת החיים."

צילום: ארנון בוסאני

Back to top button