חדשות הארץמבזקים

עוה"ד מאיה רייטן שוחררה ממעצר בבלארוס ועושה דרכה לארץ

בהודעה משותפת של שר האוצר, אביגדור ליברמן ושר החוץ, יאיר לפיד, נמסר לפני זמן קצר (חמישי) כי עוה"ד מאיה רייטן, שנכלאה בבלארוס בעקבות מציאת קנאביס ברשותה, עושה את דרכה לארץ לאחר ששוחררה.

"מאיה רייטן שוחררה ממעצר בבלרוס והיא עושה את דרכה לארץ עם אחיה. לאחר מאמצים משותפים של נשיא המדינה, יצחק הרצוג, שר האוצר אביגדור ליברמן , שר החוץ ואנשי משרד החוץ, שוחררה ממעצר עו״ד מאיה רייטן. שרי החוץ והאוצר מבקשים להודות באופן מיוחד לנשיא המדינה יצחק הרצוג על מאמציו ופועלו להשבתה של מאיה לישראל." נמסר ממשרדי החוץ והאוצר.

שר החוץ יאיר לפיד, שוחח לפני זמן קצר עם עו״ד מאיה רייטן ומשפחתה ובירך אותם על שחרורה מהמעצר וחזרתה לארץ לחיק משפחתה. בנוסף, השר לפיד הודה לכל הגורמים במשרד החוץ בארץ ובחו״ל, שהיו מעורבים ימים ארוכים, בטיפול במאיה רייטן וסייעו בשחרורה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שר האוצר ויו"ר מפלגת ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "מאיה ברוכה השבה! אני שמח שהתאפשר לי לקחת חלק משמעותי במאמצים להשיב אותך הביתה ומודה לידידיי נשיא המדינה, יצחק הרצוג ושר החוץ, יאיר לפיד על שיתוף פעולה מלא במשימה החשובה הזו. עכשיו כולנו רגועים שאת שנת 2022 תקבלי בחיק המשפחה, בבית שלך, במדינה שלך."

צילום: pixabay

Back to top button