חדשות הארץמבזקים

כוחות משטרה הרסו מבנה בקומי אורי שליד יצהר, עימותים התפתחו במקום

כוחות הביטחון נכנסו הבוקר (שישי) לגבעת קומי אורי שליד יצהר, כדי לבצע פינוי של מבנה בשטח צבאי סגור. הכוחות נתקלו בעשרות מתפרעים שזרקו אבנים לעבר הכוחות והרכבים, חסמו את הצירים באמצעות הבערה של צמיגים ואף השליכו את הצמיגים הבוערים לעבר כוחות הביטחון. הכוחות השתמשו באמצעים לפיזור הפגנות. כמו כן כתוצאה מההתפרעויות נפצעו שלושה לוחמים באורח קל.

מארגון 'בצלמו' נמסר: "מדובר בהתרת דמם של תושבי יו"ש וחציית קו אדום. תושבי קומי אורי הינם אזרחים שווי זכויות בדיוק כמו המפגינים בבלפור, אנשי הדגלים השחורים וסתם מפגינים. הזכות למחות הינה זכות דמוקרטית, לא ייתכן שאלימות תהיה מופנה כלפי תושבי יו"ש. דבר זה מתיר את דמם בהמשך להתרת הדם של השר עומר בר לב על אלימות המתנחלים. אנחנו נדאג שכל מי שהיה מעורב באלימות ייענש ויודח מתפקידו ונפעל לכינוס דחוף של הוועדה לביטחון פנים בשבוע הקרוב באופן מידי."

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה: "הטרור משתולל ורק הבוקר ניסתה מחבלת לרצוח יהודים, אבל בנט וגנץ עסוקים בהרס בתי יהודים. נמאס מהאכיפה הבררנית. חאן אל אחמר זוכה להגנה למרות פסיקת בג"ץ, שלא לדבר על בתיהם של רוצחי יהודה דימנטמן ואלי קיי הי"ד שעומדים על תילם. ההרס הבוקר הוא פרצופה של ממשלת השמאל – הריסה ליהודים בלבד".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button