בריאותמבזקים

סילבסטר בצל האומיקרון: עליה דרמטית בביקוש לבדיקות אנטיגן מהירות

מסתבר כי בצל התפשטות האומיקרון, נרשמה עליה דרמטית בביקוש לבדיקות אנטיגן מהירות לרגל סוף השנה האזרחית לטובת מסיבות סילבסטר, חופשה בישראל, או טיסה ליעדים כמו ארצות הברית, איטליה, בריטניה וצרפת.

בסופיה ישראל מקבוצת רימיפארם, חלוצת הבדיקות המהירות בארץ, מסבירים כי הביקוש לבדיקה לפני מסיבה, נרשם בקרב צעירים לצורך תו ירוק אך גם בקרב מחוסנים שרוצים שקט נפשי.

בסופיה נערכו עם צוותים נוספים ואמצעים טכנולוגיים לביצוע בדיקות אנטיגן מוסדיות (המדווחות ישירות למשרד הבריאות), עם תשובה תוך 15 דקות כמענה לביקוש בקרב משפחות עם ילדים לפני חופשה בארץ וכן בקרב זוגות שכבר הספיקו לטוס עם בדיקת אנטיגן באנגלית.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יודגש כי בדיקות האנטיגן המוסדיות, באמצעות הטכנולוגיה של סופיה, מתבצעות על פי הנחיות משרד הבריאות. המכשירים אושרו על ידי ה – FDA וכוללים מפענח נתונים (Analyzer) שהתעדכן בגרסה חדשה כך שהוא מזהה כבר את זן האומיקרון המדאיג ואת וריאנט הדלתא.

שגיא יניב מנהל שיווק ומכירות בסופיה ישראל מקבוצת רימיפארם מסביר כי: "נערכנו השבוע לקראת הסילבסטר בכל המקומות בארץ בהן ניתן לבצע בדיקת סופיה מוסדית מהירה לתו ירוק, שקט נפשי או טיסה ליעד המאפשר אנטיגן. אנחנו פרוסים בסניפי גוד פארם, במרכזים רפואיים וכן בחברה הערבית. הכל רגוע, עם תורים קצרים. הצוותים שלנו כבר מבצעים גם בדיקות PCR לטיסה או יציאה מבידוד והפריסה שלנו עוד תמשיך ותתרחב על מנת להמשיך ולנרמל את החיים לצד הקורונה".

יצוין כי רשת גוד פארם, בבעלות רמי לוי, הודיעה לאחרונה על הרחבת תחום בדיקות הקורונה ולצד בדיקות האנטיגן לתו ירוק, שכבר פועלות במחיר מוזל של 49 שקלים עם תשובה תוך 15 דקות, ניתן מעתה לבצע בגוד פארם, גם בדיקות PCR בסניפים במרכזי הערים בכ – 11 מתחמים בפריסה ארצית. התשובה לבדיקה מתקבלת תוך זמן של עד 30 שעות ומוצעת במחיר 89 שקלים. המחיר מיועד לכולם, ללא התניה של חברות במועדון או קניה ברשת. שירותי הבדיקה מתבצעים בגוד פארם על ידי צוות רפואי מיומן ומקצועי של סופיה ישראל מקבוצת רימיפארם.

בימים הקרובים תשיק רשת גוד פארם, בבעלות רמי לוי ומייסדי הרשת אדם פרידלר ואוהד סנדלר, גם בדיקות קורונה בחינם בשיתוף משרד הבריאות לילדים בגילאי 3 עד 12 לצרכי תו ירוק וכן למחוסנים ומחלימים על פי מדיניות הבידוד החדשה במקרה של חשיפה למאומת, במימון המדינה.

בקבוצת סופיה ישראל מזכירים לציבור שבדיקת קורונה מהירה היא לא תחליף לחיסון ועדיף להתחסן כדי לצמצם את הסיכון לתחלואה קשה ולתמותה.

צילום: סופיה ישראל מקבוצת רימיפארם

Back to top button