חדשות הארץמבזקים

במהלך סוף השבוע נרשמו 1,347 דו"חות בגין הפרות של תקנות הקורונה

פעילות משטרת ישראל באירועי תחילת השנה האזרחית החדשה 2022

במהלך סוף השבוע האחרון, משטרת ישראל ביצעה פעילות מוגברת ברחבי הארץ בעקבות אירועי תחילת השנה האזרחית החדשה 2022. לצד פעילות ביטחון שוטף, המשטרה הגבירה את הפעילות המבצעית הגלויה והסמויה, בדגש על אכיפת תנועה ורישוי עסקים, וכן הוגברה פעילות הפיקוח, ההסברה והאכיפה של תקנות הקורונה במוקדי הבילוי ובמקומות הומי אדם.

במהלך סוף השבוע האחרון (ימים ה׳-ו׳, 30-31.12.21) בוצעה פעילות מוגברת לפיקוח ואכיפת התקנות, ונרשמו ע״י השוטרים 1,347 דו״חות בגין הפרות של תקנות הקורונה ברחבי הארץ, בהם: 1,159 דו״חות בגין אי עטית מסיכה, 72 דו״חות בגין הפרות חובת הבידוד וכן 115 דו"חות בגין הפרות של מפעילי מקום ציבורי או עסקי בניגוד לתקנות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כמו כן ביומיים האחרונים, השוטרים ערכו ביקורים וביקורות אחר יישום ההנחיות בלמעלה מ-3,000 בתי עסק, וניתנו אזהרות ל-54 בתי עסק.
בתוך כך, בוצעו בדיקות יזומות של הימצאות בבידוד ל-1,855 חולים מאומתים השוהים בביתם וכן ל-2,122 מחויבי בידוד בכל רחבי הארץ.

בנוסף, בוצעה פעילות מוגברת לאכיפת חוקי התעבורה בצירים הבינעירוניים ובתוך הישובים, בדגש על נהיגה בשכרות ועבירות מסכנות חיים. מאות שוטרי תנועה ומתנדבי משטרה פעלו לאורך כל סוף השבוע האחרון בכוחות מתוגברים בכל רחבי הארץ, ועסקו בהכוונת התנועה לצד פעילות אכיפה, זאת על מנת לשמור על שלומם ובטיחותם של משתמשי הדרך (הודעה מפורטת בנושא תופץ בנפרד בדקות הקרובות).

במהלך סוף השבוע המשיכה המשטרה בפעילות לאכיפת פשיעה על כל גווניה, מניעת אירועי אלימות ומענה מיטבי לאלפי הקריאות והדיווחים שהתקבלו במוקדי החירום של המשטרה. היערכות ופעילות המשטרה המוגברת תימשך גם הערב (מוצ״ש), נוכח המשך אירועי תחילת השנה האזרחית החדשה.

על רקע העלייה בשיעור התחלואה בישראל, המשטרה קוראת לציבור להישמע להנחיות ותקנות הקורונה. להקפיד על חבישת מסיכות פנים כנדרש במקומות סגורים ומוקדי התקהלות המוניים, להקפיד על חובת הבידוד כנדרש ועל כלל התקנות הנוגעות לתו הירוק והסגול, הכל למען בריאות הציבור.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button