בריאותמבזקים

קופ"ח כללית: 97 אלף איש חוסנו או זימנו תורים למנת החיסון הרביעית

בקופת חולים כללית עדכנו היום (שלישי) כי כ-30,000 בני 60+ התחסנו במנת בוסטר הרביעית ועוד כ-67,000 זימנו תורים. לנוכח הביקוש למנת חיסון רביעית בקרב בני 60+ אנו נערכים לפתיחה מחודשת של מתחמי חיסון גדולים והשבוע צפויים להיפתח עוד 25 מתחמים שיתווספו לכ-150 נקודות חיסון הפועלות כיום.

כ-21,000 מאומתים לקורונה מטופלים בקהילה, וכ-90 מטופלים מתחילים טיפול בפקסלוביד (במצטבר), התרופה של חברת פייזר. עם העלייה במאומתים, כללית מתגברת את חמ"לי הקורונה בשמונת המחוזות ומייעלת תהליכים של קליטה ושחרור מאומתים באמצעים דיגיטליים, הליך שמקל על המטופל ומפחית את העומס מהצוותים הרפואיים. במקביל, הוכנה תוכנית להרחבת יכולת האשפוז הביתי ל-200 מיטות ביום.

במתחמי הדיגום של כללית בוצעו אתמול כ-41,000 בדיקות קורונה. לנוכח העלייה במספר המאומתים והצפי לעליה בביקוש כללית מגבירה את כוח האדם והיקף פעילות במתחמי הדיגום והמעבדות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ד"ר דורון נצר, ראש אגף רפואה בקהילה בכללית, אמר: "העלייה במספר המאומתים שהגיעה היום קרוב לכ-11,000 בשילוב העלייה המתונה במספר החולים הקשים בבתי חולים מחייבת היערכות מוגברת. אנו בכללית נערכים להתגברות הגל ופועלים במספר חזיתות במקביל על מנת לקלוט את החולים בקהילה ולהמשיך את רציפות הטיפול ברפואת השגרה לצד הטיפול בקורונה".

צילום: דוברות כללית מחוז שרון שומרון

Back to top button