בריאותמבזקים

נחשפתם לחולה מאומת וצריכים להשתחרר מבידוד?

מרכז DMC, המרכז הרפואי לטיפול בסוכרת והשמנה, מציע לציבור הרחב בדיקת אנטיגן על ידי צוות רפואי מוסמך ואת האפשרות לקניית בדיקות קורונה ביתיות מהירות.

המתווה החדש של משרד הבריאות קובע כי מחוסנים ומחלימים שייחשפו למאומת לכל אחד מזני הקורונה יוכלו לצאת מבידוד באמצעות בדיקת אנטיגן שלילית שיבצעו במקום מוסמך זאת על מנת לצמצם את התורים הארוכים בבדיקות הPCR-.

מרכזDMC לטיפול בסוכרת והשמנה, מציע בדיקת אנטיגן במקום שתבוצע על ידי צוות רפואי מוסמך ואת תוצאתה ניתן יהיה לקבל תוך 15 דקות. מטרת הבדיקה היא לזהות אנטיגן של הנגיף, שהוא חומר שבנוכחותו מערכת החיסון של הגוף מגיבה ויוצרת חלבונים (נוגדנים), המרמזים על זיהום נגיפי. את הבדיקה ניתן יהיה לבצע גם ללא כל צורך ביציאה מהרכב (drive in) באמצעות תיאום מראש.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כמו כן, המרכז יציע למכירה את בדיקת האנטיגן העצמית Panbio™️ COVID-19 Antigen Self-Test מבית אבוט. מדובר בבדיקה עצמית מהירה, פשוטה ואמינה המספקת תוצאות בתוך 15 דקות בבית וניתנת לרכישה ללא מרשם. קלה לשימוש, עם הוראות פשוטות המלוות שלב אחר שלב באמצעות מטוש לאף וניתן להשתמש בה בכל הגילאים, כאשר ילדים מתחת לגיל 14 צריכים להיות נתמכים על ידי מבוגר.

גיא גפן, מנכ״ל גפן מדיקל המשווקת את הבדיקה המהירה של אבוט: "בעקבות עליית התחלואה ולאור עדכון הקריטריונים, אנו פועלים להנגיש את הבדיקות לציבור רחב ככל שניתן. מרכז DMC הוא מרכז רפואי עם צוות מומחים מיומן שמכיר ויודע לבצע את הבדיקות בצורה טובה, יעילה ומהירה."

צילום: freepik

Back to top button