צרכנות

עורך דין משרד הביטחון

קרדיט תמונה FREEPIK

עורך דין משרד הביטחון

מדינת ישראל היא מדינה שבה הצבא הוא גאוות הארץ ולא בכדי. חיילים רבים יוצאים אל השטח כדי להגן על מולדתם בחירוף נפש ומסכנים את חייהם. לא אחת, כשהם שבים מן הקרב הם מגלים כי חייהם מתהפכים לנוכח פציעות גופניות ונפשיות. לנוכח המצב, עליהם להגיש תביעה למשרד הביטחון כדי שיוכלו לקבל את כל הפיצויים הדרושים ולחיות את חייהם בלוא הנוחות אשר לה הם ראויים יותר מכול.

כל הסיבות לפנות לעורך דין משרד הביטחון כדי לקבל פיצויים

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

נפצעתם במהלך השירות הצבאי? מכירים מישהו שנפצע? אם כן, חשוב לפנות אל עורך דין משרד הביטחון על מנת לקבל את כל הפיצויים הדרושים. קבלו את כל היתרונות של עורך דין זה:

  1. מתמחה בתחום – עורך דין משרד הביטחון מכיר כל סעיף בחוק ויודע לנסח את כתב התביעה כך שתוכלו לקבל את כל הפיצויים שלכם.
  2. הערכת סיכויים – אחד הדברים המשמעותיים יותר שיש לבצע לפני תחילת התהליך הוא הערכת הסיכוי שלכם לקבל את הפיצויים. עורך דין אמין ומקצועי תמיד יגיד לכם את האמת בנושא זה.
  3. ליווי משפטי לאורך כל הדרך – למרבית החיילים אין את כל הידע המשפטי הדרוש להם כדי להגיש את התביעה. חיילים שבוחרים להגיש תביעה באופן עצמאי, נקלעים למצבים בלתי נעימים שבהם הם צריכים להתמודד עם הביורוקרטיה מצד אחד, ומצד שני עליהם להמשיך להגיע לטיפולים רפואיים ולהוציא על כך כסף מבלי לדעת אם הם יקבלו את ההחזרים המגיעים להם. עורך הדין המכיר את החוק מלווה את החיילים, חוסך להם זמן וטרטורים ומאפשר להם לקבל את כל הכסף.

יש עורך דין שהולך אתכם עד הסוף

ראינו כי עזרתו של עורך דין חשובה בעת תביעת הפיצויים. אם גם אתם מעוניינים לחסוך מעצמכם ביורוקרטיה וטיפול בלתי פוסק בטפסים, חשוב לפנות אל עורך דין משרד הביטחון בעל ניסיון רב. כאלה הם עו"ד צחי ביטון ועו"ד עומר יעבץ שעוזרים כבר במשך שנים רבות לנכי צה"ל, אנשי כוחות הביטחון, נפגעי פעולות האיבה ועוד במטרה לאפשר להם לחיות ככל אזרח בישראל, לצד הטיפולים שהם עוברים.

Back to top button