מבזקיםפוליטי / מדיני

ראש המועצה האזורית שומרון במאהל המחאה: "על ההרס בחומש וההפקרות בנגב הממשלה הזו תיפול"

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן באוהל המחאה עם ראשי הרשויות ביו"ש: על חומש והנגב- הממשלה תיפול".

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן אמר היום (חמישי) במסיבת עיתונאים באוהל המחאה של ראשי הרשויות מיו"ש בקרית הממשלה: "על ההרס בחומש וההפקרות בנגב, הממשלה הזו תיפול.ף ממשלת ישראל איבדה את הכיוון. אני מודה לראשי הרשויות ביו"ש שהצטרפו אלינו היום. כשאנחנו רואים שביום שבו הממשלה מחברת חשמל למאחזים הערבים הלא חוקיים בנגב היא מנתקת את החשמל בישיבת חומש. זה אובדן עשתונות. בצער רב אני אומר: ממשלת ישראל צריכה להתחלף. ממשלת ישראל הולכת לכיוון לא נכון, לא מתאים. אדוני ראש הממשלה, אתה מחויב גם לתושבי השומרון וגם לתושבי הנגב. ואנחנו לא נעוף לך מהעיניים. אנחנו נשאר כאן עד שהממשלה הזו תתחלף ."

אוריה לוברבאום מפורום ההתיישבות הצעירה, אמר: "לא יכול להיות שהילדים שלנו עוד פעם בחורף יבחרו באיזה חדר לישון כי אי אפשר לחמם את הבית . אנחנו שתורמים למדינה, לא מוכנים להמשיך להיות אחרונים בשרשרת המזון"

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראש מועצת בנימין ישראל גנץ אמר: ״נפל דבר בישראל. בכנסת נואמים בערבית וממשלת ישראל מפקירה את הנגב ומחברת עשרות מבנים שפלשו לאדמות מדינה באופן לא חוקי. בזמן הזה יישובי ההתיישבות הצעירה שהמדינה שלחה אותם, לא מקבלים זכויות. כל זה מצטרף להשתלטות הפרועה על כל שטחי c ומדינת ישראל שמאבדת קרקעות באופן סדרתי.אנחנו בהתיישבות לא נעבור על זה לסדר היום ונעשה סדרת פעולות עד שהממשלה הזאת תתעשת ותחזיר את המשילות בדרום, בצפון ותחזיר את השליטה ואדמות המדינה לידיים יהודיות"

אוהל המחאה של ראשי הרשויות מיו"ש. צילום: ללא קרדיט

Back to top button