מבזקיםתאונות דרכים

התאונה בבקעת הירדן: נקבע מותם של שבעה פלסטינים, אחד במצב אנוש

שבעה פלסטינאים נהרגו לפני זמן קצר (חמישי) בתאונת דרכים בין מיניבוס לכלי רכב סמוך בכביש 90 בחיבור עם כביש 505 לכיוון מעלה אפרים. לוחמי אש מתחנה אזורית שומרון פועלים בתאונה הקשה. חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותם של שבעת ההרוגים במקום. צעיר כבן 18 פונה במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית במסוק מד"א לבי"ח הדסה עין כרם, גבר כבן 20 פונה במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית וגבר כבן 35 פונה במצב בינוני חבלות בפלג גופו העליון במסוק צבאי.

פראמדיק מד"א יונתן שנבאי, סיפר: "כשהגענו למקום המראה היה מזעזע. ראינו משאית ורכב פרטי מעוך בצד הכביש. 10 פצועים, מהם 7 נפגעים במצב אנוש היו חלקם מחוץ לרכב וחלקם לוכדים ברכב. עשינו מיון ראשוני מהיר במקום וביצענו בדיקות רפואיות, יחד עם כוח רפואה של צה"ל הענקנו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה שבסופן נאלצנו לקבוע את מותם של 7 מהנפגעים. צעיר כבן 18 ששכב על הכביש וסבל מפגיעה רב מערכתית הועבר למסוק מד"א שנחת במסלול המירוצים ופונה במצב קשה לבי"ח הדסה עין כרם כשהוא מורדם ומונשם. צעיר כבן 18 במצב קשה שסבל מפגיעה רב מערכתית קשה וגבר כבן 30 במצב בינוני פונו במסוק צבאי לבי"ח."

משה עורף חובש איחוד הצלה מסר: "מדובר בתאונה עם מעורבות רכב פרטי שהסיע 10 נוסעים ומשאית. למרבה הצער שבעה צעירים ששהו ברכב נהרגו. כמו כן בסיוע צוותי רפואה של צה"ל הענקנו בזירה סיוע רפואי לשני צעירים במצב אנוש ולפצוע נוסף במצב בינוני שפונה במסוק של צה"ל לבית החולים. כוחות כיבוי פעלו בזירה לחילוץ הלכודים".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מפקד המשמרת להב האדי אבו זלף: "כרגע יש ברכב שני לכודים מחוסרי הכרה. אנו פועלים כרגע לחילוץ הלכודים לאור הערכת המצב שעשינו. פעולות אלו נעשות בזהירות רבה, וברגישות."

נחסמו לתנועה כביש 90 מצומת תומר לצומת יפית בשני הכיוונים. וכביש 505 מפצאל לצומת פצאל בשני הכיוונים. בוחני אגף התנועה של המשטרה חוקרים את נסיבות התאונה.

צילום: דוברות כבאות והצלה לישראל | מחוז יו"ש
צילום: דוברות כבאות והצלה לישראל | מחוז יו"ש

תגובה אחת

Back to top button