צרכנות

אפי קפיטל מציגה: פרויקטי הנדל"ן המבוקשים ביותר בישראל

קרדיט תמונה FREEPIK

המיקום המושלם, אדריכלות מודרנית ומפרט עשיר ומפנק במגוון דירות, חיי קהילה תוססים ובגדול כל מה שהיינו רוצים שיהיה בבית שלנו או בנכס להשקעה שאנו רוכשים. בשנים האחרונות הפכה חברת אפי קפיטל שייסד אפי שקדי לאחת החברות המובילות והמסקרנות ביותר בעולם הנדל"ן הישראלי, ונראה שהיא ממש לא מתכוונת לעצור בקרוב. 6,000 יחידות דיור שנבנו עד כה, אלפי משפחות שכבר השתכנו באזורים שונים בארץ ועוד הרבה פרויקטים מעניינים בשרוול שנשמע עליהם ממש מקרוב.

אז מה סוד הקסם של החברה? אלו בלי ספק כל הדברים שציינו, אבל נראה שיש כאן עוד אקס פקטור מסוים והוא ההתנהלות מול הרוכשים שמעידים על תהליך רכישה פשוט, על שקיפות מלאה מצד היזם ועל עמידה קפדנית ביותר בכל סעיפי החוזה. מתוך תמונת המצב הזו, הפכו הפרויקטים של אפי קפיטל למבוקשים ביותר בישראל. אם אתם מחפשים בקרוב נכס למגורים או השקעה, שווה בהחלט להכיר כמה מהפרויקטים הכי מעניינים שלהם שבשיווק כרגע.

שכונת נווה דורון ברמלה

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אז דיברנו על המפרטים העשירים וגם כאן אפי קפיטל מציעה מגוון של דירות בגדלים שונים כאשר הדגש הוא על איכות ובניגוד ליזמים אחרים נראה כי אין כאן ניסיון לחסוך בצורה מוגזמת על חשבון הרוכשים בסופו של דבר. עם זאת, היתרון המשמעותי ומה שהופך את הפרויקט הזה לכל כך פופולרי הוא דווקא המיקום שלו ואופי השכונה. עם כביש 200 החדש שנפתח לאחרונה, אפשר להגיע במהירות לתל אביב תוך 15 דקות ללא פקקים. מעבר לכך ניתן להגיע בקלות לכביש 431 לכיוון תל אביב, כביש 44 לכיוון נתב"ג וכן לכבישים 1 ו-6.

בנוסף מדובר על שכונה מודרנית מאד עם תשתיות מתקדמות, פארקים, מרכזי קניות, מתקנים קהילתיים וכל מה מה שמשפחה צריכה ומחפשת פחות או יותר. המתעניינים שמבינים שזה מגיע עם איכות הבנייה והסטנדרטים של אפי קפיטל עושים את החשבון הפשוט וכך הפך הפרויקט הזה לאחד המבוקשים בישראל כיום.

עיר היין אשקלון

אם תשאלו מומחי נדל"ן לגבי השכונה הזאת, סביר שתשמעו ביטויים כמו "הפנינה של הדרום", "אופציה מעולה למגורים או להשקעה" ועוד שלל סופרלטיבים ופרגונים למיניהם. ואכן, נראה כי מדובר על אזור ייחודי שלוקח את אשקלון הרבה שנים קדימה. שכונת ענק של עשרות אלפי יחידות דיור בבנייה מתקדמת, תשתיות מעולות, פארקים רחבי ידיים, גישה מהירה לכל חלקי העיר ומחוצה לה וכמובן הים שנמצא במרחק של 5 דקות והופך את כל הדבר הזה לנחשק אפילו יותר.

אחרי שהפרויקט הראשון של אפי קפיטל בעיר היין נמכר בהצלחה רבה, היא החליטה להקים פרויקט נוסף מתוך הדרישה העצומה של הלקוחות. חמישה בנייני בוטיק עם יחידות דיור רחבות ידיים, מרפסות שמש, יחידות הורים ובנייה ירוקה חכמה. נכון לכתיבת שורות אלו עדיין יש יחידות אקטואליות, אבל ספק אם זה יישאר כך לעוד הרבה זמן.

אפי קפיטל באור עקיבא החדשה

במשך שנים סבלה אור עקיבא מתדמית בעייתית נאמר ועמדה בהשוואה לשכנה שלה קיסריה. בשנים האחרונות נראה כי היא זוכה לעדנה מחודשת כאשר הרוכשים מבינים שמדובר על מיקום מנצח, קרבה לים, נגישות למבנים ציבוריים ואזורי מסחר וכל הנוחות של מגורים בעיר. חברות הנדל"ן השונות ובראשן אפי קפיטל זיהו את הפוטנציאל האדיר הזה והחלו להציע חווית מגורים שונה בעיר. מדובר כאן על דירות בנייה חכמה, מרווחות מאד, בעיצובים מודרנים המחוברות לתשתיות איכותיות וכל הדבר הזה בהחלט קורץ לרוכשים הישראלים.

בפרט נראה כי מדובר על פרויקט שמדבר למשפחות צעירות שרוצות ליהנות מהנוחות של מגורים יוקרתיים וכן לנצל את כל היתרונות של חיים בקהילה תוססת, קרבה למוסדות חינוך, נגישות לצירי גישה מרכזיים ואפילו קרבה לחוף הים.

כמובן – אפי קפיטל מציעה מגוון פתרונות דיור מעניינים מאד ושווה להכיר את כולם. אלו הם בלי שום ספק המעניינים ביותר בעידן הנוכחי.

Back to top button