בריאותמבזקים

מנכ"ל משרד הבריאות בביקור במרכז הרפואי שערי צדק: "זהו גל עצום בשביל כולנו"

בשל העלייה בתחלואה, מנכ"ל משרד הבריאות, פרופסור נחמן אש, הגיע הבוקר (ראשון) לסיור במחלקות הקורונה ובמחלקות הפנימיות במרכז הרפואי שערי צדק בירושלים, בהובלת פרופסור עופר מרין, מנכ"ל בית החולים, חברי הנהלה ונציגי מטה הקורונה של המרכז הרפואי.

צילום: דוברות שערי צדק

במהלך הביקור נערך דיון פתוח עם הצוות המקצועי בשערי צדק שמוביל את מטה החירום לטיפול בקורונה על העלייה בתפוסה במחלקות הכתר והמחלקות הפנימיות, על תחלואת החורף הקשה, כולל במחלקות הילדים, על היערכות הצוותים לקליטת מספר גבוה של מטופלים והפעילות המאומצת בטיפול בחולי קורונה סביב השעון.

צילום: דוברות שערי צדק

בסיום הדיון סיירו מרין ואש יחד עם צוות מטה קורונה, במחלקות הפנימיות במחלקה לטיפול נמרץ כללי, במחלקת הכתר ובמחלקה לרפואה דחופה. במהלך הסיור נחשף מנכ"ל משרד הבריאות לעומס הרב ולאתגרים השונים עמם מתמודדים בהצלחה הצוותים הרפואיים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות שערי צדק

פרופ׳ עופר מרין, מנכ״ל שערי צדק אמר בביקור: ״מערכת הבריאות של ישראל נמצאת ברוויה עוד מלפני תחילת המגפה, הצוותים המצוינים שלנו מתמודד עם אתגרים גדולים כולל עומס וכן לעיתים מחסור בכוח אדם. על אף העומסים הכבדים, שערי צדק מצליח להעניק טיפול מיטבי לכל מטופל ומטופל שמגיע למרכז הרפואי. אנחנו מקווים שלאורך כל הגל נמשיך להעניק טיפול מוביל כפי שעשינו בגלים הקודמים".

צילום: דוברות שערי צדק

מנכ"ל משרד הבריאות אש אמר: "זהו גל עצום בשביל כולנו. אנחנו רואים את האתגר הגדול שהצוותים של שערי צדק מתמודדים עמו. אני מחזק ידיכם, ההתפרצות פוגשת אותנו בהיקפים גבוהים ביותר אני מאמין שזה יתבטא בעומס רב עליכם. בזכות האנשים המצוינים שיש פה אני בטוח שתתמודדו עם מספר רב של מטופלים בצורה הטובה ביותר".

צילום: דוברות שערי צדק

Back to top button