מבזקיםתאונות דרכים

גבר בן 53 נהרג בתאונת דרכים בין שתי משאיות בכביש 6 סמוך למחלף קריית גת

גבר כבן 53 נהרג לפנות בוקר (שלישי) בתאונת דרכים בין שתי משאיות בכביש 6 ממחלף קריית גת לצפון. צוותי כיבוי וחילוץ מתחנת אשדוד קריית גת וירושלים הגיעו למקום והחלו בפעולות חילוץ מורכבות על מנת לחלץ את הלכוד. תוך כדי פעולות החילוץ חובשים ופראמדיקים של מד"א יחד עם חובשי איחוד הצלה ובסיוע כוח רפואה של צה"ל נאלצו לקבוע את מותו של הלכוד.

מפקד המשמרת רב רשף מיכאל סנסורה מסר: "אירוע מורכב מאוד על ציר מרכזי ומאחר ומדובר במשאיות הופך את אירוע למאתגר לצערנו האירוע נגמר עם הרוג בזירה. לאחר התאונה לוחמי האש ניתקו מקורות אנרגיה וחזרו לתחנות."

חובש בכיר רכוב על אופנוע מד"א מאיר אביבי סיפר: "מדובר בתאונה דרכים קשה עם מעורבות 2 משאיות. הפצוע שסבל מחבלות קשות בגופו נלכד בתא הנהג. יחד עם כוח רפואה מוסק של צה"ל שהגיע למקום הענקנו לו טיפול רפואי תוך כדי פעולות החילוץ הממושכות והמורכבות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות איחוד הצלה

אייזיק רוטנר מתנדב זק״א שטיפל בזירה, תיאר: ״מדובר בתאונה קשה ובזירה מורכבת, כשהגענו למקום ראינו משאית מרוסקת בחלקה הקדמי לאחר ההתנגשות חזית אחור במשאית, נהג המשאית כבן 50 היה לכוד וסבל מפגיעה רב מערכתית, לאחר פעולות חילוץ ממושכות ע״י הכיבוי חולץ הנהג ללא רוח חיים, פראמדיק מד״א במקום אישר את מותו. מתנדבי זק״א לכיש ושורק טיפלו בכבוד המת ובאיסוף הממצאים בזירה הקשה.״

יהודה בטיטו חובש באיחוד הצלה מסר: "מדובר בתאונה עם מעורבות שני משאיות. בסיוע חובשים נוספים הענקנו סיוע ראשוני בזירת התאונה לנהג משאית שנפצע אנוש ונלכד במשאיתו".

דובי רינקוף חובש נוסף של איחוד הצלה מסר: "למרבה הצער עקב אופי הפציעות הקשות שמהן סבל נקבע מותו במקום ע"י רופא, נסיבות התאונה בבדיקה".

בוחני אגף התנועה של המשטרה חוקרים את נסיבות התאונה.

צילום: דוברות איחוד הצלה

Back to top button