מבזקיםמשפטי/פלילי

התנועה לאיכות השלטון: ״משטרת ישראל מנסה לחבל במחאת האלופים״

התנועה לאיכות השלטון פנתה היום (שלישי) למפכ״ל המשטרה קובי שבתאי ולמפקד מחוז ת״א במשטרה ניצב עמיחי אשד, בטענה שהנחיות המשטרה סביב מיקום מחאת בכירי מערכת הביטחון בדרישה להקים ועדת חקירה ממלכתית בפרשת הצוללות וכלי השיט – מנסות לחבל במחאה. עוד מבקשת התנועה סיור מקדים בשטח יחד עם מפקד המחוז ועם שר הביטחון לשעבר משה בוגי יעלון והרמטכ״ל לשעבר דן חלוץ.

התנועה לאיכות השלטון, אשר פנתה בשם עשרות אלופי צה״ל במיל׳, רמטכ״לים לשעבר וראשי מוסד ושב״כ לשעבר, טוענת כי ״משטרת ישראל מבקשת לחבל במחאתם השקטה של עשרות אלופים בצה"ל, משיקולים שאינם ענייניים, ותוך קיום של הפליה ואכיפה בררנית של ממש״.

עוד נמסר: "״חרף הסיכום על מיקום להפגנה מול ביתו של שר החוץ לפיד בתל אביב, מיקום ההפגנה הוזז לא פחות מפעמיים נוספות על-ידי משטרת ישראל, וזאת ללא כל הסבר. והנה, מספר ימים לאחר מכן, נדהמו מרשינו לגלות כי ככל הידוע להם, מרבית המחאות אשר התקיימו לאחרונה כנגד התנהלותו של רה"מ החליפי לפיד אכן התקיימו בפינת הרחובות שבה ביקשנו למחות – ליד בית השר. דווקא מרשינו, אשר בחרו לפעול מראש בדרך של תיאום מלא, התייעצות ושיתוף פעולה עם נציגי המשטרה מן הרגע הראשון, משלמים מחיר כבד בשל היותם ׳ילדים טובים׳ שומרי חוק. והנה משלמת התנועה את מחיר הרצון להידברות נכונה ובונה עם משטרת ישראל. אנו מוחים על ההחלטה שהתקבלה על-ידי נציגי המשטרה בעניין מיקום המחאה השקטה בעניין כה חשוב ובוער על סדר יומה הציבורי של מדינת ישראל, החלטה שהינה שרירותית, אינה מתכתבת עם המציאות בשטח, ואשר הביאה לסיכון המוחים ולהפרעה לסדר הציבורי״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ארכיון: צילום: דוברות המשטרה

תגובה אחת

  1. מלחכי פינכה, לא אלופים, עלובים. חלוץ- רמטכל כישלון מלחמת לבנון השניה, בוגי הכישלון הכי גדול . נעשיתם עם דרגות דרך הלשון בתחת. איזה מלחמה ניצחתם ??? תזכירו לנו . תעופה לנו לבית הדין בהאג שם מקומכם – בכלא

Back to top button