חדשות הארץמבזקים

מנכ"ל תנועת 'רגבים': "המשך העבודות הינו מבחן משילות עבור ממשלת ישראל"

קק"ל המשיכה הבוקר (רביעי) את עבודות ההכנה לנטיעות באזור היישוב מולדה בנגב. העבודות מתבצעות תחת אבטחה כבדה של כוחות משטרה המתמודדת עם התפרעויות של תושבים בדואים מהאזור. בתנועת רגבים מברכים את הממשלה על המשך העבודות, אך מזהירים מפני הקפאתן.

צילום: תנועת רגבים

מאיר דויטש, מנכ"ל תנועת רגבים שנמצא במקום אומר, כי הקבלנים במקום דיווחו שהוזמנו לעבודות שאמורות להימשך מספר שבועות: "אנחנו מחזקים את ידי הממשלה שמאפשרת את המשך העבודות של קק"ל למרות האלימות הקשה שראינו פה ביומיים האחרונים מצד בדואים פה בדרום, לינצ'ים ברכבים וחסימת כבישים, בניסיון להטיל אימה על מדינת ישראל ולגרום לה להפסיק את הנטיעות. אנחנו מחזקים את ידי הממשלה שנכון לרגע זה לא נכנעת לאלימות, ומקווים שלא מדובר בהצגה לכלי התקשורת, ושימשיכו לתת לגורמי המקצוע, לקק"ל ולרשות מקרקעי ישראל להמשיך את העבודות כמו שתוכננו מלכתחילה".

צילום: תנועת רגבים

עוד הוסיף דויטש ואמר: "המשך העבודות הינו מבחן משילות עבור ממשלת ישראל, שעד עתה פועלת בנחישות המתבקשת, ולא נכנעת לטרור, אולם אנחנו יודעים שיש דרישה לקפל את העבודות בסוף יום זה. בניגוד לטענות שהעבודות אמורות להימשך שלושה ימים בלבד, כל פרויקט כזה נמשך שבועות וחודשים. אנחנו קוראים לשר אלקין ולממשלת ישראל לא להיכנע ללחצים ולאיומים של רע"מ, ולהמשיך כסדרן את הנטיעות, הן באתר זה והן ביתר אתרי הנטיעות הקיימים בנגב בתכנית העבודה של קק"ל. כל התקפלות כזו תהיה כניעה לטרור ולאיומים".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: תנועת רגבים


צילום: תנועת רגבים

Back to top button