כלכלהמבזקים

הסכם קיבוצי מיוחד במפעל מתכת חניתה בשלומי

ההסתדרות במרחב גליל מערבי, הנהלת מפעל מתכת חניתה בשלומי וועד העובדים חתמו היום (רביעי) על הסכם קיבוצי מיוחד שיחול על כ-200 עובדים, ויהיה בתוקף רטרואקטיבית מאוקטובר 2021 ועד אוקטובר 2024. לפי ההסכם, העובדים יהיו זכאים לתוספות שכר בשלוש פעימות: פעימה ראשונה רטרואקטיבית מאוקטובר 2021 ובמסגרתה יעלה שכר העובדים ב-4%. בפעימה השנייה, באוקטובר 2022, יעלה שכר העובדים ב-3%, והעלאה נוספת של 3% תתבצע באוקטובר 2023.

צילום: דוברות ההסתדרות

עוד נקבע כי שכר המינימום שישולם במהלך תקופת ההסכם, לעובד עם ותק של שנה לפחות במפעל, יהיה לפחות 5% מעל שכר המינימום כפי שיתעדכן מעת לעת. בנוסף לתוספות השכר, יקבלו העובדים תגמול נוסף עבור מצוינות אישית בפרמטרים כמו יעילות, איכות עבודה, עבודת צוות, תרומה למקום העבודה, התמדה ועוד. בהסכם נקבע גם כי מינואר 2022 יונהג מודל פרמיה חדש, ובעקבות זאת יקבלו העובדים תוספת חד-פעמית של 2.5% לשכרם. מפעל מתכת חניתה מתמחה בייצור מגוון כלים לעיבוד שבבי המיועדים לתעשיית עיבוד המתכת בארץ ובעולם.

צילום: דוברות ההסתדרות

יו"ר מרחב גליל מערבי אשר שמואלי: "ההסכם מיטיב עם העובדים ועם המפעל. אני רוצה להביע הערכה להנהלה, לוועד, לעופרה אלקיים-כהן יו"ר נעמת גליל מערבי, לעו"ד דודו מלכה מהאיגוד המקצועי וללשכה המשפטית שליוו את המו"מ שנוהל בצורה כנה והתוצאות מדברות בעד עצמן, עם תוספות שכר רטרואקטיביות של 6.5% מאוקטובר, תוספת של 3% בשנה ומענקים נוספים".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יו"ר ועד עובדי מתכת חניתה יורם כהן: "אני מודה לאשר שמואלי, לעופרה אלקיים-כהן, למאיר עזרא, לדודו מלכה ולחברי הוועד שידעו לשתף פעולה עם הנהלת המפעל בצורה הטובה ביותר עד להשגת ההסכם המצוין שמעניק הטבות שכר לעובדים. השגנו את ההסכם ללא מלחמות ובצורה שקטה, ועל כך אני מברך".

Back to top button