מבזקיםצבא וביטחון

כתוצאה מירי דו-צדדי: שני קציני צה"ל נהרגו סמוך למחנה נבי מוסא בבקעת הירדן

‏שני קציני צה"ל נהרגו הלילה (חמישי) במהלך פעילות אבטחה בסמוך למחנה צה"ל בבקעת הירדן. הקצינים נהרגו כתוצאה מטעות בזיהוי שהובילה לירי דו-צדדי. ההודעה נמסרה למשפחותיהם. נסיבות המקרה נבדקות. מצה"ל נמסר כי "צה"ל משתתף בצער המשפחות וימשיך ללוותן."

שני הקצינים הם רב-סרן אופק אהרון ז״ל, בן 28, ורב-סרן איתמר אלחרר ז״ל, בן 26, נשוי. שניהם מפקדי פלגה ביחידת אגוז.

ראש הממשלה, נפתלי בנט, ספד: "זהו בוקר עצוב מאוד. אני מבקש למסור תנחומים מעומק הלב למשפחותיהם של שני הקצינים אשר נהרגו הלילה בתאונה טראגית. שני המפקדים הקדישו את שנותיהם הטובות ביותר לביטחון ישראל ולהגנה על המולדת. עם ישראל כולו אבל על לכתם. צה"ל מתחקר את האירוע הקשה והלקחים הנדרשים יופקו. יהי זכרם ברוך".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שר הביטחון בני גנץ הביע צער: "‏צער עמוק הבוקר על מותם של שני קציני צה"ל מיחידת אגוז בבקעת הירדן. לצערי, אין דבר שיוכל להשיב את האובדן הגדול למשפחות, לחברים ולרעים לנשק. צה"ל נמצא כבר מהלילה בעיצומו של תחקיר מקיף ואנו נעשה הכל כדי שאסון כזה לא יחזור. יהי זכרם ברוך."

יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו ספד: "יחד עם כל אזרחי ישראל אני שולח תנחומים מעומק הלב למשפחות הקצינים שנהרגו הלילה בתקרית הירי הקשה בבקעה. אסון כבד. יהי זכרם ברוך."

שר האוצר אביגדור ליברמן ספד: "‏בוקר קשה מאוד. איבדנו הלילה שני קצינים, מלח הארץ, מיחידת הקומנדו אגוז בתאונה נוראית שהתרחשה בבקעת הירדן. מפקדים צעירים שהקדישו את חייהם למען ביטחון מדינת ישראל. אני משתתף בצערם הגדול של המשפחות ושולח תנחומים."

יו״ר הציונות הדתית ח״כ בצלאל סמוטריץ׳ אמר: "אנחנו קמים לבוקר נורא עם בשורות קשות מנשוא. אני מבקש לשלוח תנחומים למשפחות הקצינים שנפלו הלילה ואיבדו את היקר מכל, חיבוק לצה״ל וללוחמיו כולם, וחיזוק ליחידת הקומנדו שאיבדה שניים ממפקדיה. כואב יחד עם כל עם ישראל את האבידה הנוראית. יהי זכר הנופלים ברוך,"

אילוסטרציה. צילום: דובר צה"ל

Back to top button