מבזקיםמשפטי/פלילי

כתב אישום הוגש נגד בן 18 מרחובות לאחר שתקף עובדת זרה וביצע בה מעשה מגונה

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה היום (חמישי) לבית משפט השלום ברחובות, כתב אישום כנגד מנחם גמש, בן 18 מתושב רחובות, בגין מעשה מגונה, תקיפה הגורמת חבלה ממשית, ופגיעה בפרטיות, זאת לאחר שתקף בשבוע שעבר עובדת זרה וביצע בה מעשה מגונה באמצע הרחוב.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד שקד עזרא-ליבו, לפני כחמישה ימים הבחין הנאשם במתלוננת ובחברתה, שתי עובדות זרות, כשהן יושבות על ספסל בגינה בעיר, וכשהמתלוננת מדברת בטלפון ובוכה. הנאשם פנה אל המתלוננת ושאל אותה מדוע היא בוכה, ובתגובה קמו המתלוננת וחברתה והתרחקו מן הנאשם, שהחל ללכת בעקבותיהן. בעודן ממתינות לחצות את הכביש במעבר חציה סמוך, התקרב הנאשם אל המתלוננת, הצמיד גופו לגופה והחל ללטף אותה. בתגובה לכך, התרחקה המתלוננת מהנאשם בבהלה. חרף זאת, שב הנאשם והתקרב אל המתלוננת וזו שוב התרחקה ממנו. הנאשם לא חדל ממעשיו חרף פנייתו של עובר אורח ששאל אותו לפשר התנהגותו. כאשר התחלף הרמזור לירוק חצו המתלוננת וחברתה את מעבר החצייה כשהנאשם ממשיך ללכת בעקבותיהן.

המתלוננת וחברתה האיצו הליכתן, אך הנאשם דלק אחריהן עד שהתנפל על המתלוננת, אמר לה שהוא "אוהב אותה", כרך ידו האחת סביב צווארה ואילו בידו השנייה חנק אותה, סתם את פיה וגרר אותה לאחור. משניסתה המתלוננת להדוף מעליה את הנאשם, הוא הטיח אותה אל הרצפה, נצמד לגופה, התיישב עליה בעודה שרועה על הרצפה, וחיכך את גופו בגופה לצורך גירוי סיפוק או ביזוי מיני. הנאשם חדל ממעשיו הודות לעוברי אורח שהבחינו במתרחש ומשכו אותו מעל המתלוננת. גם אז, ובעודה מנסה להתרומם, משך הנאשם בשערותיה של המתלוננת, הפיל אותה שוב אל הרצפה ולאחר מכן נמלט מן המקום.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במקביל לכתב האישום הוגשה נגד הנאשם גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים. בבקשת המעצר נכתב כי: "מעשיו של המשיב מלמדים על תעוזתו של המשיב, על היעדר מורא, חוסר שליטה בדחפיו והיעדר גבולות המהווים סכנה ממשית הנשקפת ממנו כלפי הציבור בכללותו כפי שאף העיד המשיב על עצמו".

אילוסטרציה. קרדיט: freepik

Back to top button