מבזקיםפוליטי / מדיני

שרת הכלכלה ברביבאי: ״מחויבת להקמת ועדת חקירה ממלכתית בפרשת הצוללות״

הערב (חמישי) התקיימה פגישה בין הפורום הביטחוני של התנועה לאיכות השלטון לבין שרת הכלכלה והתעשייה, האלופה במיל' אורנה ברביבאי, בנוגע לדרישת חברי הפורום הביטחוני לקדם את הצעת המחליטים להקמת ועדת חקירה ממלכתית בפרשת הצוללות וכלי השיט. הצעה שהונחה על שולחן הממשלה כבר לפני למעלה מחודשיים.

השרה הדגישה את מחויבותה להקמת ועדת החקירה ואמרה: "יש לי הערכה רבה למאבק הנחוש שאתם מובילים כדי לחשוף את האמת המלאה בסוגיה כל כך אסטרטגית הנוגעת לביטחון המדינה. אין לי ספק שוועדת החקירה הכרחית ונדרשת. אמשיך לפעול כדי להעלות את הנושא לדיון בשולחן הממשלה על מנת שתקום וועדת חקירה ממלכתית. "

צילום: דוברות הכנסת- נועם מושקוביץ

חברי הפורום הביטחוני אמרו לשרה: "הנושא הזה הוא בנפשנו. מה שקרה בפרשת הצוללות אסור שיקרה במדינות דמוקרטיות. יש גורמים רבים שמנסים להשתיק את הנושא, אך מדובר בביטחון המדינה וחייבים לחקור את מה שקרה בפרשות החמורות הללו לעומק".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יו"ר התנועה לאיכות השלטון, עו"ד ד"ר אליעד שרגא הודה לשרה בסיום הפגישה ואמר: "הפורום יעמוד לרשות השרה בנושא ככל שידרש על מנת להביא לחקר האמת בפרשה שכפי הנראה פגעה אנושות בביטחון המדינה".

בפגישה השתתפו יו"ר התנועה לאיכות השלטון, עו"ד ד"ר אליעד שרגא ובכירי מערכת הביטחון לשעבר, בהם ראש המוסד לשעבר, תמיר פרדו, האלוף גיורא איילנד, האלוף דן הראל, האלוף עמוס ירון, האלוף אילן בירן ובכירים נוספים.

Back to top button