צרכנות

טיפים ישימים – כך תתכונן לדייט ראשון

יש לא מעט מדריכים אשר מיועדים עבור נשים אשר מטרתם היא ספק להן טיפים ורעיונות, איך להתכונן לדייט ראשון. אז נשאלת השאלה, מה אתכם הגברים? הרי גם אתם רוצים להגיע מוכנים, גם לכם חשוב להוציא את הטוב ביותר מאותו הדייט – לכן, זה הזמן לתקן ולהציע טיפים אשר בכוחם לסייע לכם, הגברים שבחבורה:

להקפיד על הכנה מנטאלית

גם אם אתם מורגלים בדייטים ראשונים ולמעשה, יוצאים ללא מעט שכאלו וגם אם אתם לא נמנים על חובבי הדייטים ולמעשה, מדובר באחד מהדייטים הראשונים שלכם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

קיימת חשיבות גבוהה להכנה המנטאלית לקראת הדייט, חשוב שתעבדו על הביטחון העצמי שלכם, שתרגישו שלמים ושתבינו שהכי חשוב ומשתלם להיות עצמכם.

אם אתם מרגישים שאתם זקוקים לאיזה "בוסטר" של עידוד, תוכלו תמיד לשוחח עם חבר/ה טובים אשר יכולים לעודד אתכם או עם אחד ההורים.

להבין למה אתם מכוונים

בעת יציאה לדייט ראשון, לכל אחד יכולה להיות מטרה או שאיפה אחרת מאותו הדייט הראשון אליו אתם מתכננים לצאת. יש כאלו אשר מכוונים לקשר רציני ולא ירצו שום דבר אחר, יהיו כאלו אשר יחפשו משהו קצת יותר קליל ויהיו גם כאלו אשר "יזרמו" על כל מה שיצא להם.
בכל מקרה, ההמלצה היא שלפני שאתם יוצאים לדייט, תבינו פחות או יותר למה אתם מכוונים – הבנת הרצון או המטרה מאותו הדייט, תאפשר לכם להיות יותר ממוקדים בדייט וכחלק מכך, גם תעלה את הסיכויים שלכם ליהנות ממענה על אותן רצונות או ציפיות – כמו גם להגיע להבנה מעמיקה יותר איך להמשיך.

לטפח את עצמכם

כן, כיום, זה לא בושה להגיד שגם גברים אוהבים לטפח את עצמם, להיראות טוב, להריח טובה ולהרגיש בטוחים עם עצמם.

מצד שני, קיימת חשיבות גבוהה גם שתרגישו נוח עם עצמכם – כך שאם אתם רגילים לג'ינס וחולצה, אין לכם באמת סיבה ללבוש חליפה – באפשרותכם ללבוש ג'ינס יפה וחולצה מרשימה ומתאימה.

כמובן, שלריח יש גם השפעה לא קטנה על המשיכה ולכן, כדאי לבחור בצורה מושכלת ונבונה גם את אותם בשמים בהם תשתמשו לדייט הראשון שלכם – כאן חשוב לציין, שגם אם מצאתם בושם עם ריח לא פחות ממדהים, ההמלצה היא לא להגזים עם הכמויות (מה שיכול ליצור לעיתים רתיעה מסוימת), ההמלצה היא להתיז בשמים בכמויות נכונות.

להיות קלילים וחייכניים

אין אדם, גבר או אישה, שאוהב כבדות או פרצוף חמוץ, וכן, רוב האנשים מעדיפים לנהל אינטראקציות עם אנשים קלילים וחייכניים.

אז נכון שאתם לא באמת יכולים לחזות איך יהיה הדייט הראשון (בעיקר אם מדובר בבחורה אותה אתם פוגשים לראשונה), אבל קלילות, אופטימיות וחייכנות, יאפשרו לכם להוציא את המקסימום מאותו הדייט – כך שגם אם הדייט לא יוביל לשום דבר רציני, עדיין תוכלו ליהנות מהרגע עצמו, שזה גם הישג מסוים.

מהסיבה הזאת, גם אם אתם מרגישים שאתם נמצאים בתקופה פחות טובה או שיש דברים שמטרידים אתכם, נסו לשים את אותם הדברים בצד, להגיע לדייט משוחררים ולחוות את הרגע – כי מי יודע, אולי מדובר בבחורה אשר הולכת לשנות לכם את כל התמונה.

ישנם אנשים שאוהבים דייטים ראשונים ויש כאלו שפחות אוהבים את הלא נודע ולכן, ממעטים לצאת לדייטים ראשונים.

לא משנה על אלו מהסוגים אתם נמנים, חשוב שתיקחו בחשבון כי דייטים ראשונים טומנים בחובם הזדמנות לקשר רציני, לאהבה גדולה וגם אם הפעם זה לא יהיה זה, אם תגיע מוכנים וקלילים, אולי תהנו מהרגע ואולי לדייט הראשון הבא, תגיעו עם יותר התלהבות ושמחה – ואולי אותה אהבה ממתינה לכם בדייט הבא.

Back to top button