צרכנות

הפרס הגדול ביותר בלוטו הישראלי – משחזרים את השיא של שנה שעברה!

קרדיט תמונה FREEPIK

אוהבים זכיות גדולות? לקראת ההגרלה שצפויה להתקיים מחר, יום שלישי (17.1.22), אפשר להתחיל להיערך לטירוף שכמוהו כבר מזמן לא היה. בין אם אתם נוהגים לשלוח לוטו בכל שבוע ובין אם לאו, יכול מאוד להיות שאת הפרס הגדול ביותר לא תרצו לפספס.

הכי גדול בלוטו

זכיית ענק בהגרלת לוטו נרשמה בשנה שעברה, כאשר פנסיונר שזכה הפך למולטי מיליונר של ממש. אבל כמו שאומרים, רבותי (וגבירותי) ההיסטוריה חוזרת! בהגרלה שתיערך מחר מתכוננים לשחזר את השיא של שנה שעברה. הזוכה, אם יגיע, יוכל לקבל פרס ראשון של 40 מיליון ₪ בלוטו הרגיל, מה שאומר שהסכום קופץ ל-80 מיליון ₪ בדאבל לוטו. גובה הפרס יוצא הדופן מגיע לצד אפשרות לזכות בפרס השני בסך של עד 1.5 מיליון ₪. כלומר אפילו מי שינחש 5 עשוי להפוך למיליונר על באמת.

פתאום כולם רוצים לוטו!

הפרס העצום שאולי יזכה בו אדם (או גברת) בר מזל, כבר מחר, הצטבר לאחר שבהגרלה הקודמת לא נרשם זוכה בפרס הגדול. בהגרלה הקודמת, כזכור, עמד הפרס הראשון על 76 מיליון ₪ בדאבל לוטו (38 מיליון בטופס רגיל). לאור ההתנפלות על הדוכנים שנרשמה לקראת סוף השבוע, לא כדאי לחכות לרגע האחרון. אם יש לכם תוכניות לנסות את מזלכם בפרס יוצא מן הכלל, השעון מתקתק.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כמה צפוי הזוכה לקחת הביתה?

במידה ושלחתם כבר טופס או יותר, בוודאי תרצו לדעת כמה צפוי להיכנס לחשבון הבנק שלכם אם ישחק לכם מזלכם. נזכור כי בישראל נהוג מס על הגרלות בזכיות גדולות. הפטור כיום עומד על 31200 ₪. מבדיקה שערכנו על פי שיעור המס המעודכן שהוכרז על ידי רשות המיסים, הזוכה בפרס הראשון יקבל נטו קרוב ל-25 מיליון ₪ אם ישלח טופס מהסוג הרגיל וקרוב ל-50 מיליון לניחוש של דאבל לוטו. כפי שאפשר לראות, במידה וזוכה יחיד יגרוף את הפרס, עדיין יישאר בידו סכום יוצא דופן, אפשר לומר יוצא מן הכלל.

על מה חולמים הזוכים הגדולים?

על פי מרבית האנשים שזכו בשנים האחרונות בפרס הגדול, הרוב מחליטים לרכוש דירה או בית ללא משכנתא. זוהי שאיפה ישראלית אולטימטיבית ומי שיש לו בית, יכול להגשים חלום של דירה להשקעה. הורים לילדים או סבים לנכדים נהנים לחלק חלק מכספי הזכייה בין הילדים ובין בני משפחה אחרים. גם הגשמת החלום לחופשה ממושכת בעולם או רכישת רכב נוצץ מהניילונים משותף להרבה מאוד זוכים.

ונסיים בהמלצה – אם תקחו את אחד הפרסים הגדולים בהגרלה זו או באחת ההגרלות הבאות, אל תקבלו החלטות חפוזות. גם אם כסף בא בקלות, כדאי לנהל אותו בחוכמה. סכומים גדולים אפשר להצמיח, במקביל לשאיפה להגשים חלומות, לקנות, לטוס ולבלות.

Back to top button