מבזקיםפוליטי / מדיני

חברי האופוזיציה מיהרו להגיב לנפילת חוק הגיוס: "קואליציה בקריסה"

נפילת חוק הגיוס מטעם הממשלה במליאת הכנסת הערב (שני) עוררה סערה פוליטית בקרב חברי הכנסת מטעם האופוזיציה, שמיהרו להגיב.

סיעת ש״ס בתגובה לנפילת חוק הגיוס: ״החוק הפוליטי של לפיד וליברמן שכולו התעמרות בבני הישיבות – נפל במליאה. במדינת היהודים לא יגבילו לומדי תורה. תודה מיוחדת לח״כ רינאווי על התנגדותה לחוק (היא נימקה: עשיתי זאת בשביל ח״כ ינון אזולאי שהוא אדם הגון). ולאדון עבאס, שגם אכל את הדגים וגם הצביע נגד מצפונו, כדאי שיבין שכסף לא קונה הכל."

יו״ר הציונות הדתית, חה״כ בצלאל סמוטריץ׳ מסר: "שוב הצד השמאלי בקואליציה עושה מה שהוא רוצה. ורק הצד ה"ימני" ימשיך לישר קו עם הגחמות של עבאס ויאיר גולן ולא יעמוד על שלו. פשוט כי זה כבר לא שלו. לא נשארו להם ערכים או דרך. רק הכיסא. ‏הממשלה הזו לא תחזיק מעמד הרבה זמן. היא תיפול בעזרת השם מהר מאוד ואנחנו נחזור להוביל את מדינת ישראל."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חה"כ אייכלר: "ה' ילחם לכם ואתם תחרישון. יש רגעים שהים מקדימה והמצרים מאחורה והבג"צ עומד וחרבו נטויה להפיל את ילדינו ל"כור ההיתוך" של התרבות הרעה. והקב"ה יצילנו מידם. נמשיך להגן על לומדי התורה. עד שנבטל את חוק גיוס החובה בכפיה."

חה״כ אופיר סופר: "קואליציה בקריסה. הפסדים במליאה שבוע אחר שבוע למרות מכירת החיסול לרע"מ. מגיע לאזרחי ישראל ממשלה מתפקדת. הגיע זמנה של הממשלה ללכת הביתה."

צילום: דוברות הכנסת נועם מושקוביץ'

Back to top button