צרכנות

סיבות למה כדאי לכם לקחת יועץ משכנתא

קרדיט תמונה FREEPIK

האם כדאי לקחת יועץ משכנתא פרטי? מדוע המומחים ממליצים לפנות לחברה מקצועית ואמינה לייעוץ משכנתאות ופיננסים ולא להסתמך על הייעוץ החינמי שניתן בבנקים? מהן הסיבות העיקריות לקבלת שירות מיועץ משכנתאות פרטי?

ובכן, בדרך להגשמת החלום לרכישת דירת מגורים או דירה להשקעה יש לבנות תמהיל משכנתא, לגייס הון עצמי ולנהל מו"מ מול הבנקים כדי להוזיל ריביות ולשפר את תנאי ההלוואה. זו החלטה פיננסית חשובה ומשמעותית בחיי כל הלווים, אך לרוב האנשים אין ידע ומיומנויות כדי לקבל החלטות פיננסיות חשובות, לכן מומלץ לקחת יועץ פרטי. לפניכם 10 סיבות מדוע חשוב לקבל ייעוץ משכנתאות מחברה מקצועית ואמינה:

מומחיות של יועץ משכנתא פרטי

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אמנם אין עדיין רגולציה בשוק הייעוץ למשכנתאות לכן יש הרבה חאפרים בענף, אך יש גם חברות ייעוץ מקצועיות ואמינות המציעות שירות ברמה גבוהה ופתרונות מוכחים המוזילים משמעותית את סך ההחזר לבנק. עדיף לבחור יועץ משכנתא מנוסה ומומלץ בעל עבר במערכת הבנקאות מאחר והוא מכיר את המערכת מבפנים ולרוב יש לו עדיין קשרים אישיים.

זמינות גבוהה

הבנקים מציעים ייעוץ משכנתא ללא עלות אך היועץ שלהם מוגבל מבחינת זמינות ושעות הפעילות. יועץ פרטי זמין עבורנו ואנו יכולים להתקשר אליו גם בשעות הערב, ללא צורך לקחת יום חופש מהעבודה.

שקיפות

יועץ פרטי מייצג את האינטרסים שלנו מול הבנקים ותפקידו למזער עבורנו סיכונים ולחסוך עלויות. היועץ פועל בשקיפות מלאה ואין לו אינטרסים זרים או מחויבות כלפי בנק זה או אחר.

פתרונות יצירתיים

יועצי משכנתא מנוסים מכירים את כל המסלולים האפשריים ויש להם פתרונות יצירתיים וגמישים גם למסורבי משכנתא מהבנקים, אנשים הנמצאים בתקופה כלכלית מאתגרת ועוד. 

קשר אישי

חברת ייעוץ משכנתאות ופיננסיים מעסיקה יועצים מנוסים ובעלי עבר במערכת הבנקאות, ליועצים הפרטיים יש רשת של קשרים אישיים והם יכולים בהתאם לצורך לשפר תנאים ולקבל הקלות שונות שלקוח פרטי אינו יכול לקבל לבד.

בדיקת כדאיות

יועץ פרטי בתחום המשכנתאות מבצע בדיקה ראשונית לגבי כדאיות העסקה והתאמתה ליכולת ולמצב הפיננסי שלנו. הבדיקה נחוצה כדי לבחון האם יש אפשרות לקבל אישור עקרוני למשכנתא מאחד הבנקים וכיצד להיערך פיננסית לקראת תשלומי ההחזר לתקופה ממושכת.

חיסכון בזמן

לקיחת משכנתא מהבנק כרוכה בביורוקרטיה מתישה ולווים רבים נאלצים להפסיד ימי עבודה שלמים. בעזרת היועץ הפרטי חוסכים זמן וביורוקרטיה, ולמעשה היועץ מבצע פעולות רבות עבורנו.

משכנתא בתנאים משופרים

ליועצי המשכנתא המנוסים ובעלי הקשרים יש מיומנויות ויכולות המאפשרות להם לנהל מו"מ יעיל מול הבנקים. כלקוחות פרטיים של הבנק אין לנו כוח מול הגוף הפיננסי הגדול והמאיים, לכן מומלץ לקחת יועץ פרטי ומנוסה שידאג לשפר את תנאי המשכנתא ולהתאים אותה ליכולת ההחזר שלנו.

תמורה מלאה בעד עלות הייעוץ

יועץ משכנתא פרטי יכול להביא לחיסכון כספי ניכר עבורנו, ולמרות שעלינו לשלם כמה אלפי שקלים עבור השירות – אנו זוכים לתמורה מלאה ונוכל לחסוך עשרות אלפי שקלים ולמעלה מכך בסך ההחזרים לבנק.

ליווי צמוד לכל אורך תהליך לקיחת המשכנתא וגם לאחריו 

חברה מקצועית ואמינה לייעוץ משכנתאות מלווה אותנו לכל אורך תהליך לקיחת המשכנתא מאחד הבנקים או מגוף פיננסי אחר. אנו מקבלים שירות VIP על ידי יועץ מנוסה ויעיל, היועץ מבצע מכרז בין הבנקים, מנהל מו"מ כדי לשפר תנאים עבורנו, הוא מסייע לנו לרכוש ביטוח משכנתא ובהתאם לצורך הוא יכול להתלוות לפגישה שלנו בבנק כדי לחתום על החוזה.

בנוסף, היועץ הפרטי לא מסיים את תפקידו לאחר שקיבלנו את ההלוואה, אחת לשנה הוא בודק את המשכנתא הקיימת ומייעץ לנו האם הבשילו התנאים למיחזור המשכנתא או האם כדאי לבצע שינויים ולהתאים את ההלוואה ליכולת ההחזר העדכנית שלנו.

Back to top button