מבזקים

פתח תקווה: תינוק בן שנה ננעל ברכב וחולץ בשלום על ידי כונני 'ידידים'

קריאה התקבלה לפני זמן קצר (רביעי) במוקד ארגון 'ידידים', אודות תינוק כבן שנה שננעל בשגגה ברכב לעיני הוריו ברחוב ברטונוב בפתח תקווה. תומר רחמים ואברי נבון, מתנדבי סניף פ"ת, נענו לקריאה ויצאו לכתובת במהירות, כשאליהם מצטרף שמריה אבא שאול, מנהל הסניף. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם הם חילצו את התינוק בזריזות ובשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

תומר מספר: "בדיוק למדתי למבחן בגינה סמוכה לכתובת כשהתקבלה הקריאה. יצאתי מיד למקום וחילצתי יחד עם אברי במהירות. רק לפני כחודש, בדיוק באותו המקום, כמעט באותה שעה, היה לנו שם חילוץ דומה, גם אז למדתי בגינה הזו". "חזרתי עם אשתי מטיול באילת" מוסיף אברי, "מיד כשבאתי להיכנס לחניית הבית התקבלה הקריאה ומיד יצאתי לשם. להציל נפש מישראל זה דבר גדול."

שמריה אבא שאול, מנהל הסניף: "בדיוק כשקידמתי בברכה את אשתי שחזרה הביתה מהעבודה, התקשר אליי נתנאל איינהורן, אחמ"ש מוקד מרכז, ואמר לי שיש ילד נעול ברכב בקרבת מקום מגוריי. יצאתי מיד ותוך 3 דק' הגעתי לכתובת, תוך שאני מספיק לראות את החילוץ המהיר של המתנדבים. ברוך ה' הסניף שלנו עובד חזק, עם פריסה רחבה בכל רחוב בעיר. תודה לכולם, זו זכות גדולה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: 'ידידים'

ב'ידידים' שבים וקוראים להורים לשאת עליהם את המפתח תמיד למניעת מקרי נעילת ילדים • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד 'ידידים': 1230 ללא כוכבית.

Back to top button