בריאותמבזקים

משרד הבריאות פרסם אזהרה חריגה נגד מאמן כושר מתל אביב

משרד הבריאות פרסם היום (חמישי) אזהרה חריגה בנוגע לפרסומים של מאמן כושר מוכר מתל אביב: "מר דור אקשטיין – "דור אקשטיין בע"מ", ברשת האינטרנט, באינסטגרם ובערוץ יוטיוב, הוועדה לבדיקת הטעיית הציבור בפרסומי מוצרי בריאות, מבקשת להבהיר כי מהפרסומים המכוונים לציבור בכלל ובני נוער וילדים בפרט, שמהם עולים מסרים המתיימרים לייעץ בתחום התזונה, עולה הטעייה חמורה של הציבור המקבלת ביטוי בפרסום תפריטים ומנהגי תזונה הנוגדים את הנחיות ארגון הבריאות העולמי ומשרד הבריאות בכל הקשור לייעוץ תזונאי העלולים לפגוע בבריאות הציבור בכלל וילדים ונוער בפרט".

עוד נמסר: "הוועדה למניעת הטעיית הציבור בפרסומי בריאות במשרד הבריאות מבקשת להודיע כדלקמן: דור אקשטיין אינו מוסמך לעסוק במקצוע בריאות כלשהו. המידע הניתן על ידו או בפרסומיו אינו יכול להנחות ואינו יכול לשמש כייעוץ תזונאי. אין במידע ובייעוץ הניתן על ידו כדי להוות תחליף לייעוץ תזונאי פרטני או אחר והוא נעשה ללא כל בסיס מקצועי ו/או מדעי תוך הטעיית הציבור. משרד הבריאות קורא לציבור לפנות לקבלת ייעוץ תזונאי/דיאטה רק לדיאטנים מוסמכים עם רישיון משרד הבריאות, שהוסמכו לעסוק בתזונה בישראל."

במשרד הבריאות מדגישים כי "תפריט תזונתי הינו חלק מטיפול תזונתי כולל. חשוב שאדם שלא למד את הנושא ולא קיבל תעודת מקצוע בתזונה ממשרד הבריאות לא יציג מצג שווא כיוון שתפריט תזונתי שאיננו מותאם עלול לגרום לתחלואה קשה ופגיעה במצב הבריאותי וההתפתחותי של כל אדם."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הקישורים לפרסומיו: באינסטגרם, פייסבוק ואתר האינטרנט

אילוסטרציה. קרדיט: Pixabay

Back to top button