זמני כניסה ויציאת השבתיהדות

זמני כניסת ויציאת השבת – פרשת יִתְרוֹ

פרשת יִתְרוֹ היא פרשת השבוע החמישית בספר שמות. לפי החלוקה לפרקים, היא מתחילה בפרק י"ח, פסוק א' ומסתיימת בפרק כ', פסוק כ"ב. הפרשה פותחת בסיפור על יתרו חותנו של משה, אך בהמשך רוב הפרשה עוסק בסיפור מעמד הר סיני. את פרשת יתרו קוראים בין התאריכים י"ז בשבט-כ"ד בשבט. (ויקיפדיה).

כניסת השבת:
ירושלים: 16:27
אלעד, נתניה: 16:33
ביתר עילית: 16:38
פתח תקווה: 16:23
תל אביב: 16:43
חיפה: 16:34
באר שבע: 16:46
אילת: 16:38

יציאת השבת:
ירושלים: 17:42
ביתר עילית, פתח תקווה, אלעד, תל אביב ונתניה: 17:43
חיפה : 17:41
באר שבע: 17:45
אילת: 17:46
רבינו תם: 18:20

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מנהיגות קשובה. משה מנהיג את העם ביד רמה על פי הנחיות שקיבל מהבורא, אולם הוא גם קשוב ליתר העם כדי לייעל ולשפר את שירות הציבור. לאחר קבלת מתן תורה העם קיבל חוקים וכללי אתיקה והם יוצרים שאלות ובירור הבהרות, הם פונים למשה זה שהעביר את וחיבר בן הבורא לעם.

משה יושב משעות הבוקר המוקדמות עד לשעות הקטנות של הלילה ומקבל קהל יתרו רואה את העומס ויאמר חתן משה אליו לא טוב הדבר אשר אתה עשה נבל תבל גם אתה גם העם הזה אשר עמך כי כבד ממך הדבר לא תוכל עשהו לבדך, הוא מביא עמו פתרון לתגבר ולייעל את המערכת להוסיף תקנים וכו' ולבחור אנשים איכותיים שגם הם יכלו לקבל קבל ולתת מענה ובכך ירד העומס ומשה יקבל רק שאלות מסובכות שאין אפשרת לדרג הקטן ממנו יפנו אליו.

ואתה תחזה מכל העם אנשי חיל יראי אלוהים אנשי אמת שנאי בצע ושמת עליהם שרי אלפים שרי מאות שרי חמשים ושרי עשרות ושפטו את העם בכל עת והיה כל הדבר הגדל יביאו אליך וכל הדבר הקטן ישפטו הם והקל מעליך ונשאו אתך. שבת שלום. עו"ד שמחה כהן.

שמחה כהן עו"ד

(זמני כניסה ויציאת השבת באדיבות אתר ישיבה)

צוות אתר חדשות מבזק לייב – MivzakLive מאחל לעם ישראל שבת שלום!

Back to top button