מבזקיםספורט

תקרית חריגה בליגה הלאומית בכדורגל: מאמן הפועל ראשון לציון הותקף

מאמן הפועל ראשון לציון, איסמעיל עאמר הותקף בסיום המשחק מול הפועל אדומים אשדוד באצטדיון הברפלד

באצטדיון הברפלד בראשון לציון נערך היום (שישי) משחק בין הפועל ראשון לציון להפועל אדומים אשדוד שהסתיים בתיקו 1:1. בסיום המשחק אנשי הפועל אדומים של אשדוד תקפו את מאמנה של הקבוצה היריבה, איסמעיל עאמר.

לאחר התקרית התראיין עאמר לערוץ הספורט ואמר: "זה לא שלא רגילים לראות את זה, זה קורה בכדורגל. פעם זה גיא לוזון, פעם זה בקהל. מה שהיה היום זה קו אדום שנחצה. שבעלים יבוא וירביץ למאמן זו נורה אדומה לכולם – פרוז'קטור על כולם. זה עניין של זמן עד שיהיה פה הרוג. שני בעלים של הקבוצה תקפו אותי. צריכים לעצור את זה אחת ולתמיד".

עאמר הוסיף: "זה לגיטימי שמישהו מבחוץ יקלל, קיללו גם אותי. אבל מישהו מבפנים, בעל תפקיד? לאן הגענו? הקהל יכול לקלל, אבל בעל תפקיד שבא ותוקף מאמן? אז מה נשאר? אגיש תלונה במשטרה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מהפועל אדומים אשדוד נמסר בתגובה לתקרית: "לאורך כל המשחק מאמן ראשון לציון איסמעיל עמאר קילל והשתמש במילים ותנועות לא ראויות כלפי הצוות המקצועי, השחקנים וקהל האדומים. בסיום המשחק בירידה לחדרי הלבשה פנו אליו אנשי המועדון וביקשו הסבר והתנצלות על התנהגותו, המאמן בחר להמשיך בדרכו, קילל ודחף את אנשי המועדון. אנו מגנים בתוקף כל סוג של אלימות מילולית ו/או פיזית ביציע ובמגרש".

ממנהלת הליגות לכדורגל נמסר בתגובה לתקרית: "אנו רואים בחומרה רבה את אירועי האלימות שאירעו הערב באיצטדיון הברפלד ואת הפגיעה במאמן הפועל ראשון לציון איסמעיל עמאר. פנינו למשטרת ישראל ואנו ממתינים לקבלת הדוחות מהגורמים שהיו בשטח על מנת להעבירם להמשך טיפול משמעתי."

יו״ר המנהלת ארז כלפון מסר: "אני קורא למשטרה למצות את החקירה מהר ככל שניתן ולפעול ביד קשה כנגד כל גורם שנקט באלימות. אין מקום לאנשים אלימים בכדורגל ולא נסכים לקבל אירועים מסוג זה. בנוסף, אנו נפעל בכל הכלים העומדים לרשותנו כנגד הגורמים המעורבים ובכל מי שיפגע בתדמית הליגה."

תקרית אלימה בליגה הלאומית. צילום מסך

Back to top button