חדשות הארץמבזקים

בן גביר: "הנהלת בית הספר תיכון ליד"ה מתנהלת בצביעות ודיקטטורה"

מחר ההפגנה - ח"כ בן גביר ובוזגלו יגיעו מחר בשעה 11:30 להפגין נגד מפגש עם משפחות מחבלים בתיכון ליד"ה. בן גביר: "אסור לתת לפורום משפחות של מחבלים להרצות בתיכון".

בעקבות פניית הורים של תלמידי תיכון ליד"ה בירושלים, יגיע ביום ראשון בשעה 11:30 ח"כ איתמר בן גביר, עם פעיל הימין רן כרמי בוזגלו, להפגין נגד מפגשי משפחות טרור, החברים בארגון שבחזונו התנגדות לכיבוש, ומקיים פורום משותף למשפחות ערביות ויהודיות.

יצוין כי בהודעה שנשלחה להורי התלמידים על ידי הנהלת בית הספר נמסר כי, התלמידים לא יוכלו להשתתף בהפגנה. מנהל התיכון פרסם כי מדובר בהפגנה של אנשים "אלימים" ולכן לא תתאפשר יציאת התלמידים להשתתף בהפגנה.

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר: "הנהלת בית הספר מתנהלת בצביעות ודיקטטורה. מצד אחד רוצים לחשוף את התלמידים לדעות משפחות של מחבלים ומצד שני מתנגדים לחופש הביטוי ואוסרים על התלמידים להשתתף בהפגנה. לא ייתכן כי ארגונים בעלי אופי קיצוני אשר מגלים הבנה ואמפטיה כלפי משפחות "השכול" של הטרור, יורשו להיכנס למוסדות חינוך ולהשמיע את האג'נדה שלהם לתלמידי תיכון, מה גם שחלקם של ההורים והתלמידים עצמם מאותו תיכון מתנגדים".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות הכנסת נועם מושקוביץ'

Back to top button