צרכנות

4 טריקים שימושיים לבעלי אייפון 13

בואו נודה על האמת, כולנו רוצים להיות בעלים גאים ומאושרים של מכשיר הדגל מבית אפל, הלא הוא אייפון 13. למרות שהמכשיר החדש דומה יחסית לאייפון 12, הנייד החדש של ענקית הטכנולוגיה אפל מציע לא מעט חידושים מלהיבים, ומעבר לנתונים הטכניים הנפלאים המכשיר מגיע עם מערכת ההפעלה החדשה iOS 15 הכוללת רשימה ארוכה של שינויים וחידושים מלהיבים וייחודיים. כדי למקסם את חוויית שימוש באייפון 13 שלכם הכנו עבורכם כתבה עם 4 טריקים שימושיים לבעלי המכשיר החדש.

הרחבת תוכנית התמיכה AppleCare

מי שמחזיק מכשירי אפל בשנים האחרונות מכיר את תוכנית התמיכה ללא תשלום של ענקית הטכנולוגיה Apple, וניתן ליהנות מהתמיכה הזמינה במשך 90 ימים ללא תשלום. בעלי האייפון החדש נהנים מאחריות מוגבלת ובאפשרותם לרכוש כיסוי נוסף ומשתלם במיוחד. הכיסוי המורחב משתלם מאוד ומאפשר עדיפות בקבלת תמיכה מהמומחים, תיאום תור לטכנאי, לצורך תיקון המסך בבית או בעבודה ועוד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום:freepik

הכיסוי המורחב בתוכנית AppleCare כוללת הגנה של עד שני מקרים מפני נזקים הנגרמים למכשיר, לרבות תיקון מסך קדמי ואחורי, ובנוסף התוכנית כוללת הגנה לשני מקרים של גניבה או אובדן של הנייד, בכפוף לדמי השתתפות עצמית. חשוב לדעת כי הכיסוי יינתן רק לאחר הפעלת היישום מצא את האייפון שלי במכשיר שלכם. את ההרחבה ניתן לרכוש בקליק מהיר מתוך המכשיר עצמו דרך תפריט ההגדרות.

אוטומציה של מצב צריכת חשמל נמוכה

אף אחד לא רוצה להישאר עם סוללה ריקה בדיוק כשצריך להתקשר או לברר מידע כלשהו באמצעות הסלולרי הנייד. בעלי אייפון 13 נהנים מאפשרות מתקדמת לחסוך בצריכת החשמל של המכשיר כדי לשמור על הסוללה שלהם. באמצעות אפליקציית קיצורי הדרך בנייד יש אפשרות לתכנן וליצור אוטומציה הגורמת למכשיר לעבור למצב צריכת חשמל נמוכה ללא צורך בהקלקות ובחירות בתפריט. יש אפשרות להגדיר מצב צריכת חשמל נמוכה לפי שעה מסוימת או לפי אחוזי הסוללה שנותרו.

בנוסף, כדאי להפעיל את מערכת טעינת סוללה ממוטבת המאפשרת למכשיר לעצור אוטומטית את הטענתו בלילה כאשר הסוללה מגיעה ל-80%, וכדי להבטיח סוללה מלאה בבוקר המכשיר משלים את טעינת הסוללה לפני שהשעון המעורר מצלצל.

סידור מחדש של מסך הבית

האייפון החדש מאפשר לכם לסדר מחדש את מסך הבית בקלות ובמהירות. כל שעליכם לעשות הוא להיכנס למצב נדנוד לאחר לחיצה והחזקה במקום ריק במסך, הקשה על הנקודות למטה וגרירת האייקונים וקיצורי הדרך של האפליקציות למקום הרצוי.

סריקה מהירה ונוחה של מסמכים

אפל החליטה לשדרג את אפליקציית הקבצים במכשירים מהדור החדש, וכעת יש מגוון רחב של אפשרויות מתקדמות שכדאי להכיר וליישם. אחת האפשרויות המתקדמות היא סריקת מסמכים מובנית באפליקציית הקבצים, לכן אין צורך להתקין יישומים של צד שלישי ולחשוש מאבטחה נמוכה. ניתן להפעיל את התכונה היעילה באמצעות כניסה לתפריט האפליקציה – עיון – לחיצה על שלוש הנקודות – סרוק מסמכים.

 

Back to top button