צרכנות

שני צדדים למטבע – איך עורך דין תעבורה יכול לעזור לך במקרים קשים

 

כשאדם עומד מול מערכת ממסדית, בוודאי כשהוא עומד מול המשטרה ובית המשפט, הרבה פעמים מראש הוא יוצא מתוך הנחה שאין לו סיכוי לנצח, אין לו שום סיכוי לעמוד מול המערכת, לטעון טענה ויהיה מי שיקבל אותה. 

הרי כמעט בכל מקרה, כמעט בכל מצב, בוודאי כשמדובר על אזרח ממוצע שאין לו יכולות כלכליות יוצאות דופן או איננו אדם מיוחס ובעל קשרים, אזי שהיכולות שלו מצומצמות ביחס לאלו של המערכת, אין לו יכולת לעמוד מול המשאבים שלה, אין לו את הזמן הדרוש לכך, וצריך לומר את האמת, הרבה פעמים המערכת גם תשתמש באמצעים לא פרופורציונאליים בשביל להוכיח טענה מסוימת, אם ברצונה להוכיח שהיא צודקת, זאת בשביל להרתיע אנשים אחרים. 

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

דוגמא טובה לכך אפשר לראות במקרה של עבירות תעבורה. הרבה פעמים אנחנו נוטים לייחס להן משמעות קלה, הרי מדובר בעבירות פשוטות לכאורה, לא עבירות רצח, אלימות, סמים או עבירות אחרות שאנחנו והחוק מגדירים כקשות. עבירות תעבורה יכולות להיות מאוד קלות. אך אם אנחנו נתייחס אליהן כך, ייתכן ונגלה שהצד השני, קרי המדינה, מתייחסת אליהן אחרת ואנחנו ניפגע. 

לכן עלינו לשכור בהקדם עורך דין תעבורה, מי שאמור לעמוד לרשותנו ולצידנו לאורך כל התהליך, החל מהשלב בו אנו נחקרים במשטרה ועד לשלב שזה מגיע לבית המשפט, אם זה יגיע לשם. הוא ידע לייצג אותנו ולהוכיח את צדקתנו מול הגורמים השונים. 

איך עורך דין יכול לעזור לנו במקרים כאלו?

כאמור, גם עבירות תעבורה יכולות להיות דבר מאוד מורכב וקשה ואם נבצע אותן ייתכן ונספוג עונש כבד. על כן, אנחנו צריכים גורם מקצועי שיוכל לייצג אותנו בשלב החקירה במשטרה וכן בשלבים מתקדמים יותר. 

למשל, אם אנחנו שוכרים עורך דין תעבורה בתחילת האירוע, אזי שהוא יוודא שהזכויות שלנו כנחקרים נשמרות וכל מה שאנחנו אמורים לקבל אכן מקבלים והדרך בה החקירה אמורה להתבצע, אכן מתבצעת. בשלבים מתקדמים יותר, הוא יוכל להשתמש בידע, יכולות וכלים שעומדים לרשותו בשביל להוכיח שטענות המשטרה אינן נכונות ולכן יש לשחרר אותנו. 

גם אם אנחנו אשמים במה שעשינו, אפילו כשמדובר על עבירה קשה , כולל במקרים של תאונות עם נפגעים, הרי שעורך דין תעבורה יכול לעזור לנו לקבל עסקת טיעון עם עונש קל יותר ממה שהיינו אמורים לקבל. בעזרת הידע והניסיון שעומדים לרשותו, הרי שנוכל למצוא את עצמנו בסיטואציה שכזו. 

כיצד בוחרים עורך דין תעבורה?

על מנת שכל זה יקרה, קרי שאכן נהיה מיוצגים על ידי עורך דין ברמה הגבוהה ביותר, אזי שעלינו לבחור איש מקצוע מנוסה, אמין, שייצג לקוחות במקרים דומים בעבר, ועומדים לרשותו כל הכלים והאמצעים הנדרשים בשביל לייצג אותנו בצורה הטובה והזמינה ביותר. 

Back to top button