חדשות הארץמבזקים

רעידת אדמה בעוצמה של 3.7 בסולם ריכטר הורגשה בצפון הארץ

רעידת אדמה בעוצמה של 3.7 בסולם ריכטר הורגשה אמש (מוצ"ש) במרחק של 16 ק"מ צפונית מזרחית לבית שאןת נמסר מהמכון גיאולוגי לישראל. נרשמו עשרות קריאות במוקדי 100. לא דווח על נפגעים ונזק ואין התרעה לצונמי. על פי הדיווחים שהתקבלו רעש האדמה הורגש בטבריה, צפת, יבניאל, חיפה והקריות.

פיקוד העורף פרסם רשימת הנחיות בעקבות רעידת האדמה:

השוהים במבנה – אם ניתן, יש לצאת לשטח פתוח. אם לא ניתן לצאת מהמבנה בתוך שניות ספורות, יש להיכנס לממ"ד ולהשאיר את הדלת והחלונות פתוחים או לצאת לחדר המדרגות ולהמשיך לרדת עד ליציאה מהמבנה. רק אם לא ניתן לפעול כך, יש לשבת בפינה פנימית של החדר או תחת רהיט כבד ולהגן על הראש באמצעות הידיים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

השוהים בחוץ – יש להישאר בשטח הפתוח ולהתרחק ממבנים, מעצים, מכבלי חשמל ומפריטים שעלולים ליפול ולסכן אתכם. השוהים בקרבת חוף הים – יש להתרחק מחוף הים קילומטר אחד לפחות או לעלות לקומה רביעית ומעלה, בשל חשש שיגיע צונאמי ויציף את החוף. ניתן להסתייע בשילוט המורה על דרכי המילוט אל אזורי הכינוס המסומנים.

הנוסעים ברכב – יש לעצור את הרכב בצד הדרך לחכות בתוכו עד שרעידת האדמה תיפסק. יש להימנע מעצירה מתחת לגשר או על מחלף.

התרעת רעידת אדמה שנשמעה הערב בעפולה

הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

רעידת אדמה
אילוסטרציה. קרדיט: freeimages

Back to top button