משפטי/פלילי

הפרקליטות על גזר דינו של אביעד בן משה: "אלימות נגד נשים היא לא גזירת גורל ואסור להשלים איתה"

לפני זמן קצר (חמישי), הגיבה הפרקליטות לגזר דין שקיבל אביעד בן משה, בעלה לשעבר של שירה איסקוב, לאחר שהורשע בניסיון לרצוח אותה לעיני בנם.

"בית המשפט המחוזי גזר היום עונש חסר תקדים של 23 שנות מאסר ופיצוי מקסימלי של 258 אלף ש״ח על אביעד משה, שהורשע בניסיון רצח ובחבלה חמורה בנסיבות מחמירות של שירה איסקוב ובהתעללות בבנם הפעוט." מסרה הפרקליטות והוסיפה: "במסגרת הכרעת הדין, קיבל בית המשפט באופן תקדימי את עמדת הפרקליטות והרשיע את הנאשם גם בהתעללות בקטין. היום בגזר הדין קבע בית המשפט, כי מדובר באירוע אחד הכולל שני מעשים שיש להעניש בגינם במצטבר- ניסיון רצח והתעללות בקטין."

בנוסף, נאמר כי "בית המשפט קיבל גם את עמדתה העונשית של הפרקליטות, לפיה על העונש להיות חמור מאוד בגין ניסיון הרצח האכזרי, אליו כאמור יש לצבור גם את העונש בגין ההתעללות בבן הפעוט. בית המשפט, בגזר דינו, העביר היום מסר ברור וחד משמעי, כי אלימות נגד נשים היא לא גזירת גורל ואסור להשלים איתה, והגיע הזמן להחמיר באופן ממשי בעבירות אלה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

התיק נוהל על ידי עורכי הדין מורן גז, מיטל אולק אמויאל ואבי ביטון מפרקליטות מחוז דרום. כתב האישום הוגש על ידי עו״ד אירה ויימן קריקון.

צילום: pixabay

Back to top button