חדשות הארץמבזקים

הנהגת ההורים על החלטת בית הדין: "יפה בן דוד והסתדרות המורים נחשפו במלוא בריוניותם"

בהנהגת ההורים הארצית התייחסו לפני זמן קצר (שישי) להחלטת בית הדין בעניין ניסיון ההשבתה במערכת החינוך על ידי הסתדרות המורים.

לשון ההודעה: "בית הדין האזורי לעבודה בתל-אביב ״שם ברקס״ לניסיונות ההשבתה הפראיים של הסתדרות המורים והאריך את תוקפו של צו המניעה הזמני, שמונע מהם להשבית את מערכת החינוך. הניסיון להפוך את הכישלון בבית הדין ל״הישג״ חושף את המצוקה הגדולה של יפה בן דוד ושל הסתדרות המורים שנחשפו במלוא בריוניותם בפני כל עם ישראל וכעת מחפשים בכל דרך להוכיח את צדקם."

"בית הדין, שקיבל את עמדת הנהגת ההורים הארצית, ציין בשיקוליו להחלטה, שגם ארגון ייצוגי דוגמת הסתדרות המורים, בטרם הכריז על שביתה, צריך לנהל משא ומתן. בפתח החלטתו, נתן השופט דגש לעמדת הנהגת ההורים הארצית על הנזק הנפשי שנגרם לילדים בשל כך ולוקח גם שיקול זה כחלק מההחלטה שלו להותיר את צו מניעת ההשבתה על כנו." הוסיפו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בסיום ההודעה נכתב: "יש להצטער על הניסיון של מזכ״לית ההסתדרות לכפות שביתה פראית מהיום למחר על מיליוני ילדים והורים ובכך לגרום נזק נפשי עצום לילדים. אנו מברכים על החלטת בית הדין שעצר ניסיונות אלו (גם אם זמנית בשלב זה) ונמשיך לעמוד על המשמר בכדי למנוע מעשי בריונות דומים לאלה בעתיד. הנהגת ההורים הארצית מוסרת תודה גדולה לצוות המשפטי בהנהגה ולעורכי הדין עופר דהן ורהב עוז שייצגו את עמדת ההנהגה בבית הדין."

אילוסטרציה. צילום: freeimages

Back to top button