מבזקיםפוליטי / מדיני

רה"מ בפנייה לציבור: "אני מבקש מכם להקפיד על הבדיקות ולא לחפף"

ראש הממשלה, נפתלי בנט, פנה לפני זמן קצר (שישי) לציבור בפוסט שכתב בחשבון הפייסבוק שלו, בו ביקש להבהיר כי למרות התחלואה יש להמשיך בשגרת החיים, תוך ביצוע בדיקות כנדרש.

את דבריו פתח רה"מ: "כמה מילים ממני אליכם לקראת שבת, השבוע קיבלתי החלטה להתקדם לתכנית ״בודקים ולומדים״ לפיה כלל ילדי ישראל ייבדקו בבית פעמיים בשבוע ואז ילכו לבית הספר. ההחלטה שלי יחד עם שר הבריאות ושרת החינוך, התבססה על התייעצות עם שורה ארוכה של מומחי בריאות ילדים שסברו שהמתווה החדש הוא כלי חזק לצמצום התחלואה. לקחתי בחשבון גם את הנזקים המצטברים שעלולים הילדים לספוג בעוד בידודים בבית. לצערי גורמים פוליטיים ואחרים מנסים להפיץ היסטריה ופחדים. אין לכך מקום."

"האומיקרון איננו ״רק שפעת״, אולם הוא בהחלט פחות חריף מהווריאנטים הקודמים של הקורונה. למדנו זאת מהתבוננות בשאר העולם, שעבר את הצונאמי חודש לפנינו. כולנו יחד נבדוק את ילדינו כראוי, נשלח אותם ללימודים, נלך לעבודה ונמשיך בשגרת חיינו. אני מבקש מכם להקפיד על הבדיקות ולא ״לחפף". אם כל אחד מאיתנו, ההורים, יגלה אחריות, נוכל לחזור לתיפקוד וגם לשמור על הילדים." הוסיף בנט.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לסיום, הזכיר בנט את פרשת השבוע ואמר: "פרשת השבוע, ״משפטים״, עוסקת לא באידיאלים גבוהים אלא בחיים עצמם: דיני נזיקין, להימנע מלשון הרע, כיצד מקיימים דין צדק במשפט ועוד. השנה האחרונה לימדה אותי פרק חשוב: לא רק ה״מה״ חשוב, אלא גם ה״איך״. היהדות מתמקדת לא רק באידיאולוגיה הגבוהה, אלא במעשים הקטנים והיומיומיים. להיות אכפתי כלפי אחרים; לשמור על כבודו של הזולת; לסייע לחלש; לכבד את אמא ואת אבא ועוד. אני מאחל לכולנו שנשתדל להתרחק מלשון הרע, ונהיה מאוחדים מעט יותר. שבת שלום, נפתלי בנט."

צילום: קובי גדעון/ לע"מ

Back to top button