חדשות חוץמבזקים

ארצות הברית: גשר קרס בפיטסבורג, לפחות 10 בני אדם נפצעו

עשרה בני אדם נפצעו הבוקר (שישי) לאחר שגשר קרס בעיר פיטסבורג במדינת פנסילבניה שבארצות הברית, זאת לקראת ביקורו המתוכנן של הנשיא ג'ו ביידן באזור כדי לדבר בנוגע לתשתיות.

ברשות החירום בפיטסבורג הודיעו כי המקרה אירע בסביבות השעה 07:00 בבוקר (שעון מקומי) כשהגשר מכוסה בשלג קרס בפאתי פריק פארק.

בין הפצועים, נהג האוטובוס שהצליח לחמוק ברגע האחרון ועוד שני נוסעים שהיו עמו. צוותי החירום וההצלה יצרו שרשרת אנושית כדי לסייע לאנשים הרבים שהיו באוטובוס שנותר תלוי על הגשר, כך על פי הדיווח של סוכנות הידיעות AP.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בין הפצועים היו גם כאלה שניסו לסייע בחילוץ, החליקו ונחבלו.

דריל ג'ונס, מפקד הכבאות בעיר, אמר כי הצוותים נאלצו ללכת כמה מאות מטרים בשלג כדי לעזור לאנשים. "בסביבות השעה 09:00 בבוקר, צוותי חילוץ והצלה סרקו באזור ומתחת לגשר כדי לוודא שאנשים אינם לכודים. למרבה המזל אין הרוגים".

גורמים רשמיים קראו לכולם להימנע מהגעה לאזור. בעקבות הקריסה נגרמה דליפת גז מה שגרם לרשויות לנתק את הקו המוביל. כמו כן גם בגלל הריח החזק נאלצו בעיר להעביר את כל התלמידים בבתי הספר לביתם כדי להמשיך את הלמידה מרחוק למשך היום.

מושל פנסילבניה, טום וולף, אמר שהצוות שלו "עוקב אחר המצב בפיטסבורג ומוכן לספק תמיכה לפי הצורך".

דוברת הבית הלבן, ג'ן פסקי, אמרה כי ביידן עדיין יעשה את הנסיעה למערב מיפלין, הנמצא 16 קילומטרים מחוץ לפיטסבורג, "ויישאר בקשר עם גורמים רשמיים בשטח לגבי סיוע נוסף שאנו יכולים לספק".

לדבריה, הנשיא "אסיר תודה למגיבים הראשונים שמיהרו לסייע לנהגים שהיו על הגשר באותה עת".

צילום: מתוך טוויטר
צילום: Gene J. Puskar / AP

Back to top button