טכנולוגיהמבזקים

שיא הכנסות ל- Universal Robots: מעל 300 מיליון דולר ב- 2021

Universal Robots (UR), ממייסדות ומובילות תחום הקובוטים (רובוטים שיתופיים) בעולם דיווחה על שיא הכנסות חדש: 311 מיליון דולר לשנת הכספים 2021 – עלייה של 41% בהשוואה לשנת 2020 ועלייה של 23% משנת הטרום-קורונה של 2019.

לדברי קים פוולסן, נשיא UR, לחברה הייתה שנה מעולה: ״לחברה כמו שלנו, שמייצרת חומרה מאוד מתוחכמת ובסטנדרטים גבוהים, גידול כמו שהפגנו בשנה החולפת מצריך מחויבות אדירה מצד כל המעורבים. צוות הייצור שלנו שממוקם בדנמרק, שבר שיאים במספר הקובוטים שירדו מפסי הייצור, כשבמהלך שבוע אחד ברבעון הרביעי ייצר מעל 400 קובוטים חדשים… מומחי שרשרת האספקה שלנו עבדו קשה כדי לשמור על כך שהעסק ימשיך לרוץ חלק ובקצב מהיר, למרות האתגרים הגדולים באספקה הגלובלית״.

לדברי פוולסן, גם הרבעון הרביעי של השנה שבר שיאים, עם קפיצה של 22% מול רבעון 4 של 2020 ועלייה של 28% מול רבעון 4 של 2019: ״הצמיחה שלנו מונעת על ידי כמה מגמות ארוכות טווח, ביניהן המחסור העולמי בכוח אדם והמודעות ההולכת וגדלה בתרומה האפשרית של אוטומציה לתפוקה. מעבר לכך שהגענו השנה ללקוחות חדשים רבים, אנו גם רואים לקוחות קיימים בעולם הייצור שמרחיבים משמעותית את ההצטיידות בקובוטים לאחר שראו את ההשפעה של הטכנולוגיה החדשה על העסקים שלהם״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
נשיא UR, קים פוולסון. צילום: UR

להערכת Universal Robots, מגמת הגידול המשמעותית תמשך גם בשנת 2022. ״יש דרישה גבוהה לקובוטים והיא רק תגדל. אנו עובדים כיום על מעל לאלף חברות עצמאיות ושותפים עסקיים, בינהם יצרני ומפתחי אפליקציות ורכיבים, אינטגרטורים ומפיצים שכולם לוקחים חלק בפיתוח החדשנות שלנו״.

Universal Robots נוסדה בשנת 2005 מתוך רצון להנגיש את טכנולוגיית הרובוטים לכל, על ידי פיתוח רובוטים תעשייתיים קטנים, שבטוח לעבוד במחיצתם, ידידותיים למשתמש ובתמחור גמיש. מאז כניסתו לשוק של הרובוט השיתופי הראשון בשנת 2008, החברה מוכרת קובוטים בכל רחבי העולם (מעל 50 אלף עד היום). החברה, חלק מתאגיד Teradyne, ממוקמת בדנמרק ופעילה במגוון מדינות – כולל ישראל. למידע נוסף לחצו כאן

צילום: UR

Back to top button