מבזקיםצבא וביטחון

הפשיעה הלאומנית ביהודה ושומרון: סגן שר הביטחון שוסטר כינס דיון נרחב

סגן שר הביטחון, ח״כ אלון שוסטר כינס אתמול (שני) שולחן עגול בנושא הפשיעה הלאומנית ביהודה ושומרון בהשתתפות קצין אג״ם פקמ״ז, אל״מ דודו סונגו, בכיר בשב״כ, ראש תחום ביטחון ותפקידים מיוחדים בפרקליטות המדינה, עו״ד שלומי אברמזון, מ"מ מפקד ימ"ר ש"י, אבישי מועלם, סגן המזכיר הביטחוני לשר לביטחון הפנים, צחי שרעבי, ראש האגף למדיניות פנים במל״ל, עמית אבירם, רע״ן אג״ם במנהל האזרחי, סא״ל כפיר רוזן וסגן היועץ המשפטי למערכת הביטחון, עו״ד משה פרוכט.

השולחן העגול אותו מוביל סגן השר, בתיאום שר הביטחון, יתמקד בשיח בין משרדי חוצה ארגונים, להשגת היעד הלאומי למיגור הפשיעה הלאומנית, ובטיוב שיתוף הפעולה בין הארגונים בתחום המודיעיני, המבצעי ובמאמצי ההפללה והאכיפה.

סגן שר הביטחון, ח"כ אלון שוסטר אמר: "ההתכנסות לשולחן עגול היא חלק ממאמץ משותף כדי לעמוד ביעד הלאומי. הפשיעה הלאומנית היא תופעה שיוצרת מציאות שלילית על חיי האזרחים במדינת ישראל. ההתמודדות עם תופעה מטרידה זו משולה למירוץ שליחים- ללא תיאום איכותי ומלא של כל גוף בחלקת הסמכות והאחריות שלו, והבנת המציאות באופן רחב, לא נצליח להשלים את המשימה כולה. עלינו האחריות לעסוק בהשלכות המוסריות, הביטחוניות, המשפטיות והמדיניות של הפשיעה הלאומנית ולהבטיח את המשילות והחוק במרחב המורכב ממילא״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בדיון סיכם סגן שר הביטחון, כי יש להגביר את מאמצי התיעוד בשטח כדי לאפשר למשטרה טיפול באירועים בדיעבד והגעה למפרי סדר. כמו כן, סוכם להמשיך לקדם את מתווה הוספת כוח האדם באמצעים שונים כדי להגדיל את הסד״כ המשטרתי ביהודה ושומרון.

סגן שר הביטחון ציין כי בכוונתו לקחת על עצמו את הובלת הקמת צוות האכיפה הפלילי נגד בנייה בלתי חוקית, שיכול להוות כלי נוסף במאבק בפשיעה הלאומנית.

צילום: ניקול לסקבי / משרד הביטחון

Back to top button