מבזקיםמשפטי/פלילי

המשטרה חשפה: מטפלים חשודים שהצליפו ובעטו בבעלי צרכים מיוחדים במעון בשרון

המשטרה חשפה היום (שלישי) כי עצרה בתום חקירה סמויה ארבעה עובדים במעון חוסים באזור השרון, בחשד להתעללות חמורה, שכללה הצלפות ובעיטות, כלפי חסרי ישע בעלי צרכים מיוחדים החוסים במקום.

ראשיתה של הפרשיה לפני כשלושה שבועות, עם קבלת תלונה בתחנת המשטרה בראש העין מגורמי משרד הרווחה, לפיה אחד החוסים במקום דיווח למשפחתו כי הותקף על ידי עובד המקום. בתוך כך, שוטרי התחנה בחנו את התיעוד של מצלמות האבטחה במועדים הרלוונטיים לתלונה , בהתאמה למשמרות של עובד המקום, כאשר על פי הממצאים עצרו החוקרים את החשוד, תושב קלנסווה בן 23, ומעצרו הוארך בבית המשפט כנדרש לצורכי החקירה.

כאמור, עם התקדמות החקירה ובחינת חומרי התיעוד לאורך תקופה, נחשפו החוקרים לאירועים נוספים, של חשד לאלימות כלפי החוסים במקום, כולל הצלפות ובעיטות, על ידי מספר חשודים העובדים במעון. בשלב זה התחנה הסתייעה בשתי מחלקות של קורס חוקרים במכללה הלאומית לשוטרים, על מנת שייצפו ויאספו את הראיות הנדרשות מחומרי התיעוד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בהתאם לצורכי החקירה וממצאיה, המשטרה עצרה הבוקר שלושה חשודים נוספים בחשד למעורבות, כאשר בכוונת המשטרה להביא מחר את כלל החשודים לדיון בבית משפט השלום בפתח תקווה, בבקשה להאריך את מעצרם.

מהמשטרה נמסר: "מדובר בפרשיה חמורה, שממצאיה מעלים חשד לתמונה קשה ומזעזעת של מסכת התעללויות לאורך תקופה ארוכה בחסרי ישע, הכוללת מאות אירועים של תקיפה פיזית ונפשית, והמשטרה תפעל למיצוי מלוא חומרת הדין עם המעורבים."

ארכיון. צילום: דוברות המשטרה

Back to top button