מבזקיםמשפטי/פלילי

"ירה לכיוון השניים 13 יריות": אב המואשם בניסיון רצח ברח עם בנו לשטח הרשות הפלסטינית

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה היום (רביעי) לבית משפט המחוזי מרכז, כתבי אישום כנגד חאלד עילוואי (56) מלוד בגין ניסיון רצח, נשיאת נשק ושיבוש הליכי משפט. זאת לאחר שירה מטווח קצר לעבר שני בני משפחתו בניסיון לגרום למותם ולאחר מכן נמלט לשטחי הרשות הפלסטינית. בנו מוחמד (31), אשר נמלט יחד עמו, נשא בעת מעצרו את האקדח שבאמצעותו בוצע ניסון הרצח, ובגין זאת מואשם בעבירה של נשיאת נשק.

מכתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד גל רוזנצוויג מפרקליטות מחוז מרכז (פלילי), עולה כי חאלד עילאווי היה מצוי בסכסוך עם שניים מבני משפחתו. במסגרת הסכסוך נרשמו מספר אירועי ירי ואלימות הדדיים, ובכלל זאת פגיעה במוחמד, בנו של חאלד.

בחודש דצמבר האחרון, הגיע הנאשם לרחוב הסמוך לביתו באופניים חשמליים, שם פגש בשני בני המשפחה עימם היה מסוכסך ובין הצדדים החל להתפתח דין ודברים. בהמשך לכך, נסע חאלד לביתו והצטייד באקדח חצי אוטומטי כשהוא טעון בתחמושת. לאחר מכן שב למקום המפגש והתקרב לבני המשפחה כשברשותו האקדח. בעת שנכנסו השניים לרכבם והחלו בנסיעה איטית, נעמד בסמוך לחלון הנהג, כיוון את אקדחו ישירות לתוך הרכב וירה לכיוון השניים 13 יריות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הנאשם עזב את המקום על גבי אופניים חשמליים ובהמשך הסתיר אותם ואת האקדח והתחמושת ונמלט במחיצת בנו לשטחי הרשות הפלסטינית בעוד כוחות הביטחון פועלים לאתרו. בחודש ינואר האחרון נעצרו הנאשם ובנו ביריחו בעוד האחרון נושא על גופו את האקדח ומחסנית מלאה.

בגין האמור נאשם חאלד עילוואי בניסיון רצח (שתי עבירות), נשיאת נשק ושיבוש הליכי משפט, ואילו בנו, מוחמד עילוואי, נאשם בעבירה של נשיאת נשק. במקביל לכתב האישום הוגשו נגד השניים גם בקשות מעצר עד לתום ההליכים.

"ירה לכיוון השניים 13 יריות": אב המואשם בניסיון רצח ברח עם בנו לשטח הרשות הפלסטינית
צילום: pixabay

Back to top button