חדשות הארץמבזקים

"התגלה הפרצוץ האמיתי של 'פעילי השלום' – תוקפי חיילים"

ראש מועצת שומרון, יוסי דגן, הגיב לפני זמן קצר (שישי) לאירועי ההתגרות מצד פעילי שמאל כלפי תושבי היישוב גבעת רונן. הפעילים הגיעו לנטוע עצים כאות מחאה בעקבות אירועי האלימות במקום לפני כשבועיים.

מאות פעילי שמאל, יחד עם למעלה מ-100 פלסטינים הגיעו הבוקר והתקרבו ליישוב, כוחות הביטחון מנעו מהם את ההגעה לשם ובמקום נרשמו עימותים, אחד מהפעילים נעצר.

דגן קרא להרחיק את האנרכיסטים, לדבריו, מהאזור: "יצע המרצע מן השק, התגלה הפרצוף האמיתי של 'פעילי השלום', הם מגיעים כשרוממות השלום בגרונם, אבל בפועל מייצרים פרובוקציה ותוקפים חיילים באלימות. פעם אחר פעם מגיעים אנרכיסטים ופעילי שמאל קיצוני לשטח, מעוררים פרובוקציות ומתסיסים את האזור, מערכות הביטחון והאכיפה חייבים להרחיק אותם ולפעול כנגד בצורה נחושה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"חלק הם פעילים זרים, וחלק לא קטן הם פעילי שמאל קיצוני ישראליים שלמרבה הבושה הם מגיעים בצורה אלימה ומייצרים אלימות בכדי להזיק ולפגוע במתיישבים וכוחות הביטחון, את הזרים יש לגרש מישראל ולמנוע כניסה לארץ מאנרכיסטים אלו. אלו אנשים שמסכנים את האזור, ומטרתם לעורר פה אנרכיה ותסיסה, ולעודד טרור, לא העצים מעניינים אותם, הם חיים מסכסוכים ולכן הם לא צריכים להיות כאן בשטח", הוסיף דגן.

ארכיון. צילום: רועי חדי

Back to top button