מבזקיםמשפטי/פלילי

התייצב מצבה של הצעירה שנורתה בלוד, הגרוש ואחיו נעצרו

בבית החולים שמיר (אסף הרופא) בצריפין עברה הלילה (שבת) סדרת ניתוחים הצעירה בת ה- 26 שנורתה אמש בשעה שהגיעה עם מכוניתה ליד ביתה ברחוב המסגר בלוד.

חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו למקום העניקו לה טיפול רפואי ופינו אותה אל בית החולים במצב אנוש, שם נלחמו הרופאים על חייה והצליחו לייצב את מצבה הרפואי.

פראמדיקית מד"א שיר חבר וחובש רפואת חירום במד"א שמעון פרש סיפרו: "הפצועה שהייתה בהכרה סבלה מפציעה חודרת ומדממת. מיד התחלנו בטיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים ומתן תרופות, הכנסנו אותה לניידת טיפול רפואי ופינינו אותה לבית החולים כשמצבה קשה ולא יציב."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מבית החולים נמסר: "הצעירה שהגיעה אלינו אמש מלוד, במצב קשה ולא יציב, עם פצעי ירי, עברה במהלך הלילה סדרת ניתוחים בבית החולים והרופאים הצליחו לייצב את מצבה הרפואי."

כוחות משטרה שהגיעו למקום פתחו בסריקות אחר החשוד, שארב לה, ביצע את הירי ונמלט מהמקום. במקביל חוקרי המשטרה אוספים ממצאים בזירה ופתחו בחקירת הנסיבות והרקע לאירוע.

על פי הערכה ראשונית במשטרה יתכן כי יש קשר לתהליך הגירושין של האישה, שכן היא ומשפחתה אינן מוכרות למשטרה. הגרוש של הצעירה ואחיו נעצרו לחקירה.

זירת האירוע. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

Back to top button