בידורמבזקים

מדוע שמה קץ לחייה צ'סלי קריסט מיס ארה"ב לשעבר ?

צ'סלי קריסט, זוכת תחרות מיס ארה"ב לשעבר, מתה בגיל 30 ביום ראשון האחרון (31 בינואר) לאחר שקפצה מבניין הדירות שלה בניו יורק.

משפחתה של צ'סלי כתבה בהודעתה לתקשורת: "בצער רב אנו מודיעים על פטירתה של צ'סלי האהובה שלנו. האור הגדול שלה שהפיצה היה זה שהעניק השראה לאחרים ברחבי העולם ביופיה ובכוחה. היא הייתה אכפתית, אוהבת וחייכנית, תמיד צחקה ואהבה לשרת אחרים בין אם בעבודתה כעורכת דין הנלחמת למען צדק חברתי, כמיס ארה"ב וכמארחת בערוץ הבידור "אקסטרה". אבל הכי חשוב, כבת, כאחות, חברה, מנטורית וקולגה – אנחנו יודעים שההשפעה שלה תימשך". עוד הוסיפה המשפחה, "כשאנחנו מתאבלים על האובדן שלנו, המשפחה מבקשת בזמן זה לשמור על פרטיותה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בערוץ הבידור בו עבדה כתבו: "הלב שלנו נשבר. צ'סלי לא הייתה רק חלק חיוני בתוכניות שלנו, היא הייתה חלק אהוב ממשפחת 'אקסטרה' שלנו ונגעה לליבם של כל אנשי הצוות. תנחומינו העמוקים לכל משפחתה וחבריה".

הרשויות בארצות הברית מסרו כי הם מאמינים שצ'סלי נטלה את חייה וקפצה מהקומה ה- 29 בבניין הדירות שלה בניו יורק ביום ראשון בבוקר. הפוסט האחרון שלה באינסטגרם היה תמונה יפה שלה עם המסר, "שהיום הזה יביא לך מנוחה ושלווה".

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Cheslie Kryst, JD, MBA (@chesliekryst)

צ'סלי קריסט נולדה ב-28 באפריל 1991 בג'קסון, מישיגן , לאב פולני-אמריקאי ולאם אפרו-אמריקאית. היא סיימה את לימודיה בהצטיינות בבית הספר למנהל עסקים של דרלה מור עם תואר בשיווק וניהול משאבי אנוש ובבית הספר למשפטים של אוניברסיטת ווייק פורסט שבצפון קרוליינה.

צ'סלי הייתה מיס צפון קרוליינה לשעבר ומיס ארה"ב בשנת 2019, השנה הראשונה שבה ארבעת הזוכות בתחרויות הגדולות בארה"ב היו על ידי נשים שחורות.

לפני שהצטרפה לערוץ הבידור "Extra" בשנת 2019, צ'סלי עבדה כעורכת דין והקימה את בלוג האופנה White Collar Glam.

ארגון מיס יוניברס ספד לה בטוויטר , "אנו הרוסים על אובדן מיס ארה"ב 2019 צ'סלי קריסט. היא הייתה אחת מהאנשים המבריקים, החמים והחביבים ביותר שהייתה לנו הזכות להכיר. כל הקהילה שלנו אבלה על אובדנה, ומחשבותינו ותפילותינו עם משפחתה כרגע".

ארגון מיס אמריקה צייץ בטוויטר , "כואב לנו הלב לשמוע על פטירתה של צ'סלי קריסט, מיס ארה"ב 2019. צ'סלי הייתה דוגמה מדהימה ומודל לחיקוי עבור רבים כל כך. אנו שולחים את תנחומינו העמוקים למשפחתה, לחבריה ולכל מי שהכיר אותה".

היום התפרסם ברשתות החברתיות קטע וידאו ממצלמות אבטחה המציג לכאורה את רגע התאבדותה.

על פי דיווח בסאן הבריטי, בחודש מרץ 2021 שיתפה צ'סלי את הקוראים במאמר דעה בו סיפרה על הבריונות ברשת שספגה מהגולשים מאז זכייתה וזאת בשל המראה "הלא שגרתי" שלה בתחרויות כמו זו שבה זכתה. שיער מתולתל ושופע ולא שיער חלק כפי שמקובל באמריקה ובמדינות אחרות בעולם. צחקו על התלתלים שלה, על צבע העור, על הגזרה השרירית ובכלל על המראה שלה. "אני לא יכולה לומר לכם כמה פעמים מחקתי תגובות שהופיעו ברשתות החברתיות שלי. אנשים פרסמו אימוג'י מקיא ועלבונות, כתבו שאני לא יפה מספיק כדי להיות מיס USA ושהגזרה השרירית שלי מזכירה גוף של גבר," כתבה צ'סלי.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ExtraTV (@extratv)

Back to top button