חדשות הארץמבזקים

פרופ' אש: "נמצאים בתקופה מאתגרת, יש עומסים גדולים על בתי החולים"

מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' נחמן אש, ביקר בבית החולים הצרפתי בנצרת במהלך סוף השבוע האחרון. במהלך הביקור אמר פרופ' אש כי "אנו נמצאים בתקופה מאתגרת, יש עומסים גדולים על בתי החולים", ושמע מפי מנהל בית החולים ד"ר נאיל אליאס והנזירות על התמודדות בית החולים מול אומיקרון ועל פעילות בית החולים בשגרה.

פרופ' אש אמר בסיום הביקור: "באתי לבקר ולראות את ההתמודדות של בית החולים הצרפתי בנצרת את ההתמודדות שלו עם הקורונה וגם הכרות כללית ביקור ראשון שלי בבית החולים, שמעתי על הפעילות של בית החולים על ההשקעה במתמחים גידול הדור הצעיר השרות שהוא נותן לתושבים בסביבה, בהחלט גאווה. אנו נמצאים בתקופה מאתגרת בכל המדינה ויש עומסים גדולים על בתי החולים, אנחנו יודעים כשיש עומסים גבוהים בבתי החולים, יש פחות שירותים בבתי החולים שיש מצוקה כלכלית והמדינה נערכת לתמוך בבתי החולים גם בירידה בפעילות גם בעודף ההוצאות, בהחלט אתגר לכל בתי החולים גם לבית החולים הזה, אנחנו בהחלט נתמוך בבתי החולים".

ד"ר נאיל אליאס, מנהל בית החולים, אמר: "אני מודה למנכ"ל על ביקורו בבית החולים, אנו בהחלט בתקופה מאתגרת, שמחתי לשמוע אוזן קשבת למצוקות שבהם נמצאת מערכת הבריאות בכלל ומערכת הבריאות בפריפריה בפרט, אני מאמין כי מדינת ישראל הבינה בעקבות הקורונה עד כמה חשובה מערכת בריאות חזקה ועד כמה מחויבים הצוותים הרפואיים שלנו להגן ולשרת את הציבור. אני תקווה כי הנושא יבוא לידי ביטוי גם בהקצאת משאבים הנדרשים על מנת לתת לכל תושב במדינה ישראל בשנת 2022 את הטיפול הרפואי המיטבי האפשרי".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: freepik
צילום: ללא קרדיט

Back to top button