מבזקיםמשפטי/פלילי

האישה הראשונה בתפקיד: אושר מינויה של עו"ד בהרב-מיארה ליועמ"שית

הממשלה אישרה לפני זמן קצר (שני) את מינויה של עו"ד גלי בהרב-מיארה לתפקיד היועצת המשפטית לממשלה.

ראש הממשלה, נפתלי בנט, אמר בפתח הישיבה: "הוועדה הציבורית בראשות נשיא בית המשפט לשעבר גרוניס העלתה לממשלה שלושה שמות על פי בקשת שר המשפטים. שר המשפטים ואני נמליץ לחברי הממשלה לבחור בעו"ד גלי בהרב-מיארה. זה אחד המינויים החשובים והרגישים ביותר בשירות המדינה, ובעיתוי הנוכחי, נוכח השחיקה באמון הציבור במערכות אכיפת החוק, יש כאן הזדמנות חשובה לשמור על מה שצריך לשמור ולתקן את מה שצריך לתקן."

עוד אמר רה"מ בנט: "אנחנו זקוקים למערכת טובה, חזקה ורצינית שהאזרחים נותנים בה אמון. בנוסף, התפקיד היסודי של היועמ"ש לממשלה הוא לסייע לממשלה לממש את המדיניות שלה במסגרת מגבלות החוק. הממשלה כאן בשביל למשול, לתפקד, להביא תועלת לאזרחי המדינה ולקחת את מדינת ישראל קדימה. אני רוצה לציין פה גם, שעם אישור הממשלה לראשונה תהיה במדינת ישראל בעזרת ה׳ יועצת משפטית לממשלה. הממשלה שלנו רואה את כל אזרחי ישראל, נשים וגברים, כמי שיכולים להגיע לכל מקום. "

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בעניין פרשת פגסוס אמר רה"מ: "הפרסומים מתארים לכאורה מצב חמור ביותר, בלתי מתקבל במדינה דמוקרטית. כלי הסייבר האלה נועדו להילחם בטרור ובפשיעה חמורה, הם לא נועדו להיות מופעלים כנגד אזרחים. אנחנו נדאג לבדוק את העניין בצורה שקופה, מעמיקה ומהירה מכיוון שלכולנו – לאזרחי מדינת ישראל, לשרי הממשלה ולכל המערכות – מגיעות תשובות".

שר הביטחון בני גנץ בירך: "‏אני מבקש לברך את עו"ד גלי בהרב מיארה על מינויה ליועצת המשפטית לממשלה. אני בטוח שהיא תפעל לביצור שלטון החוק ועצמאות מוסד היועץ, וביחד נמשיך לקדם נושאים חשובים למען מדינת ישראל וביטחונה."

-וידאו: איתי בית און/ לע"מ, סאונד: ניר שרף/ לע"מ

Back to top button