מבזקיםפוליטי / מדיני

ישיר מהכנסת| בנט לאופוזיציה: "כואב לכם שלא ריסקתי את הכלכלה"

מליאת הכנסת התכנסה היום (שני) לדיון 40 חתימות ביוזמת האופוזיציה. ראש הממשלה נפתלי בנט התייצב לדיון ותקף את האופוזיציה: "אם תצאו מהכנסת תראו שהחיים ממשיכים. הקורונה היא לא סוף האנושות כפי שהיה מי שאמר. התחייבתי שנילחם להשאיר את הכלכלה פתוחה. אני יודע שכואב לכם, לא יודע למה. כואב לכם שלא ריסקנו את הכלכלה עוד פעמיים?". חברי כנסת מהאופוזיציה התעמתו עם בנט והוצאו מהמליאה.

יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו תקף: "זהו יום שחור למדינת ישראל. מבלי להתייחס לעניין שלי, שיש לו כמובן השלכות רחבות, אני חושב שהעניין הזה נוגע לכל אזרחי המדינה – לא ימין, לא שמאל, כל אזרחי המדינה בלי יוצא מן הכלל. קרה כאן דבר שאי אפשר בכלל להעלות על הדעת. גורמים במשטרה ריגלו באופן בלתי חוקי בכלים הכי אגרסיביים שיש בעולם אחרי אינספור אזרחים – עיתונאים, פעילים חברתיים מימין ומשמאל, ראשי ערים, אנשי עסקים, פוליטיקאים, בני משפחותיהם – מי לא? הפשיטו כאן אזרחים ערום וערייה. עקבו אחריהם, האזינו להם, נכנסו אליהם לסודות הכי כמוסים ומי יודע איזה שימוש פסול עשו בריגול זה. תוכנות ריגול שנועדו לסכל טרור ולהילחם באויבינו, הפכו לכלי יומיומי בידי גורמים במשטרה לריגול אחר אזרחים בניגוד לכל נורמה, בניגוד לכל חוק. הדבר דומה לכך שצה״ל ישתמש במטוסי f35 שאנחנו משתמשים בהם נגד איראן וחיזבאללה וחמאס כדי להפציץ את אזרחי ישראל. לא היה דבר כזה ובשום פנים ואופן אסור לעבור על כך לסדר היום."

נתניהו המשיך: "יש רק דרך אחת לטפל בזה. לא בתמרונים ותירוצים ולא בכל מיני דרכים שלא יהיו מקובלות על כל יושבי הבית הזה. הדרך לעשות זאת היא באמצעות חקירה עצמאית, חזקה ובלתי תלויה, שתהיה מקובלת על שני צידי הבית הזה. רק כך נשקם את אמון הציבור במדינה שלנו ובדמוקרטיה שלנו."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות הכנסת – נועם מושקוביץ

Back to top button