מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: בן 16.5 ניסה לשדוד מועדון ותקף בליין בירושלים

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (שני) לבית המשפט המחוזי לנוער בעיר, כתב אישום נגד קטין כבן 16.5, תושב ירושלים, שניסה לבצע שוד ותקף בליין ביציאה ממועדון בירושלים לפני כשבוע.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד יפעת פנחסי-נבו, לפני כשבוע הגיע הנאשם למועדון במרכז ירושלים כשהוא מחזיק מתחת לבגדיו סכין מטבח ותרסיס גז פלפל. הנאשם ניסה להיכנס למועדון בדרכים שונות, מבלי לשלם עבור הכניסה וזאת כי לא היה ברשותו את הסכום הנדרש. כעבור כחצי שעה יצאו המתלונן וחברו מהמועדון והנאשם רץ אחריהם כשהוא אוחז בסכין, דרש מהם לתת לו כסף והניף לעברו של המתלונן את הסכין מספר פעמים, תוך שהוא פוגע באמצעות הסכין בגופו.

המתלונן אמר לנאשם כי אין ברשותו כסף, אז הוציא הנאשם מכיסו תרסיס גז פלפל וריסס לעבר פניו של המתלונן מספר פעמים ובעט בו. המתלונן הדף את הנאשם באמצעות מטריה שאחז בידו, בעוד הנאשם ממשיך לנסות לפגוע בידיו. אז המתלונן וחברו החלו לברוח בריצה מהמקום בעוד הנאשם רודף אחריהם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של ניסיון שוד בנסיבות מחמירות, החזקת סכין שלא כדין ותקיפה הגורמת חבלה של ממש. הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

אילוסטרציה. צילום: freeimages

Back to top button