כלכלהמבזקים

ישראל וצ'ילה סיכמו על חיזוק השת"פ בתחום החדשנות והטכנולוגיה

מנהל מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה והתעשייה, אוהד כהן, נפגש אמש (שני) עם ראש CORFO – רשות החדשנות של צ'ילה, פַּבְּלוֹ טֵרָסָה. טרסה, עומד בראש הסוכנות הממשלתית הצ'יליאנית האמונה על קידום הפיתוח הכלכלי בצ'ילה, בתוך כך פועלת לשיפור התחרותיות, הייצור והחדשנות במדינה.

הסוכנות מפעילה עשרות תכניות התומכות ביזמים ובחברות צ'יליאניות, במטרה להפוך את צ'ילה למדינה חדשנית ומפותחת יותר. טרסה, הכפוף ישירות לשר הכלכלה הצ'יליאני, קיים במהלך הביקור בישראל פגישות נוספות עם גורמים שונים, לרבות עם נציגי רשות החדשנות, רשות המים, ארגון SNC, מרכז פרס לחדשנות, משרד החוץ, מכון וולקני, המרכז לכלכלה מעגלית וכן קרנות השקעה וחברות חדשניות מובילות בשוק הישראלי.

במינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה והתעשייה מציינים כי רשות החדשנות הישראלית ו CORFO חתמו על הסכם שת"פ בנובמבר 2016. הנספחות הכלכלית של מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה והתעשייה בצ'ילה מנהלת קשר רציף עם CORFO ומייצגת את האינטרסים של התעשייה והסקטור העסקי הישראלי בפני השותפים המקומיים בשוק היעד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מנהל מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה והתעשייה, אוהד כהן, אמר: "אנו מברכים על שיתוף הפעולה המתהדק בין הנספחות הכלכלית שלנו בצ'ילה וארגון CORFO, שהולך ומתחזק בשנים האחרונות והוביל ליזום והוצאה לפועל של פרויקטים משותפים ופעילויות שחשפו את החדשנות הישראלית בפני חברות מצ'ילה. ה- CORFO הוא שחקן משמעותי בעידוד חדשנות ויזמות בתעשייה המקומית ועל כן אנו מעוניינים בהמשך חיזוק הקשר עם הארגון עצמו ועם הגורמים הרלוונטיים למסחר וכלכלה בממשל בצ'ילה ככלל. בשיחתנו, סיכמנו על ייזום פעילות משותפות נוספות במסגרת שיתוף הפעולה עם CORFO, לרבות פתיחת קולות קוראים לפיילוטים עבור חברות ישראליות המעוניינות לפרוץ דרך לפעילות עסקית בשוק זה".

צילום: דוברות משרד הכלכלה והתעשייה

Back to top button