מבזקיםמשפטי/פלילי

פוענח ניסיון הרצח של בת 44 שנורתה ונפצעה אנוש סמוך לביתה בכפר אבו סנאן

חקירת משטרה נפתחה בתאריך 16.7.21, עם קבלת דיווח על אישה שנורתה סמוך לביתה בכפר אבו סנאן. הקורבן, בת 44, התגרשה מהחשוד העיקרי, תושב הכפר בן 50 לפני כשבע שנים והמשיכה להתגורר בשכנות אליו. זאת כאשר בין השניים מתנהל סכסוך משפטי הנוגע לענייני חלוקת הרכוש ביניהם.

במהלך השנים האחרונות נעשו שני ניסיונות להתנקש בחייה של הקורבן, כאשר בין היתר נורתה באמצעות חץ של רובה דיג וספגה איומים קשים מצד הגרוש שלה. חקירת האירוע הוטלה על היחידה ללוחמה בפשיעה (יל"פ) מרחב אשר.

מהחקירה עלה כי הגרוש של הקורבן, קשר קשר עם גיסו, לרצוח את הקורבן תמורת כ- 80,000 ש"ח שאותם נתן במזומן לגיסו. הגיס יצר קשר עם שני קטינים, כאשר השניים צוידו בנשק לצורך ביצוע הרצח.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד עלה מהחקירה כי בתאריך 16.7.21, הגיעו שלושת החשודים ברכבו של הגיס למטע זיתים סמוך לביתה של הקורבן, כשאחד החשודים שימש כנהג מילוט ואילו השניים הנוספים הגיחו ממטע הזיתים לעברה של הקורבן, כשבידו של אחד מהם רובה מסוג קרלו, באמצעותו ירה בקורבן ופצע אותה באורח אנוש. לאחר הירי נמלטו החשודים מהמקום.

בתום חמישה חודשים של חקירה סמויה ומורכבת, במסגרתה, כאמור, בוצעו מגוון פעולות ובהן גביית עדויות, ביצוע תרגילי חקירה מגוונים ואיסוף מידע באמצעים טכנולוגים שונים, לצד עבודת זיהוי פלילי מקיפה, עצרו לפני כחודש בלשי היל"פ, שלושה תושבי הכפר טורעאן, שני קטינים כבני 17, גיסו של החשוד העיקרי, בן 30 ואת הגרוש של הקורבן, בחשד למעורבות במעשה.

מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת והבוקר (חמישי), כאמור, הגישה פרקליטות מחוז חיפה, הצהרת תובע נגד כלל החשודים. בימים הקרובים יוגש נגדם כתב אישום ובקשה למעצרם עד תום ההליכים לבית המשפט המחוזי בחיפה, הן בגין ניסיון הרצח והן בגין אירועים נוספים של איומים כלפי הקורבן.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button