טיוליםמבזקים

חטיפי בריאות יחולקו לטסים במחלקת העסקים של אלעל

חברת התעופה אל-על משדרגת את החוויה במחלקת העסקים במסגרת שיתוף פעולה עם סטארטאפ הפודטק הישראלי myAir smart food. החברה מתמחה בפיתוח חטיפי אנרגיה בריאים, מבוססי צמחים פעילים, בעלי תכונות התורמות להפחתת לחץ.

לקוחות מחלקת היוקרה יוכלו ליהנות מחטיפי הבריאות המבוססים על פיתוח של מדענים מאוניברסיטת ברקלי, תל אביב והטכניון, על פי נתונים פיזיולוגיים ופסיכולוגיים. הנוסעים במחלקת העסקים ליעדים נבחרים יוכלו לענות על השאלון הקוגניטיבי באתר myAir ולהזמין לביתם את המוצר בתכולה המותאמת לצרכיהם. השאלון המקוון יוצר פרופיל עמוק של התגובה הקוגניטיבית של הצרכנים ללחץ. במקביל, האלגוריתם המבוסס על בינה מלאכותית מנתח את המדדים פיזיולוגיים למתח, כולל שינויים בקצב הלב, הנשימה, איכות השינה והפעילות הגופנית באמצעות ההתממשקות לשעונים חכמים ומאפשר שגרת ניהול, תובנות אישיות והפגת לחץ באמצעות אוכל חכם.

צילום: myAir

מירה פיזיצקי, ראש אגף שירות בטיסה באל על: "כחלק מהשירות האישי שאנו מעניקים במחלקות היוקרה והרצון שלנו לחשוף את הנוסעים לחוויות חדשות ולחדשנות הישראלית פורצת הדרך, יוכל כל לקוח יוקרה ליהנות מהתנסות בחטיפים החדשניים ומחוויית טיסה רגועה ומהנה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

myAir נוסדה על ידי רחל ירקוני, מומחית בעולמות הצרכנות, לשעבר סמנכ"לית שיווק בחברת התרופות טבע, מנכ"לית חטיבת החטיפים באסם ומנהלת שיווק בשטראוס, ודובב גולדשטיין, יזם המתמחה בטכנולוגיה פרסונלית, ולשעבר סמנכ"ל דיגיטל ברשת ערוץ 2, מנהל פיתוח עסקי ב-YES . בחברה השקיעו קרן ההשקעות של אוניברסיטת תל אביב TAU Ventures ביחד עם iAngels ו-Entrée' Capital.

צילום: myAir

Back to top button